تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

حجت الاسلام میرعمادی: محرومیت لرستان ناشی از سوء مدیریتها بوده است

  • کد خبر : 14169
  • 23 آذر 1391 - 8:24

  به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه محرومیت استان لرستان ناشی از برخی سوء مدیریتها بوده است، گفت: متاسفانه مدیران از ظرفیتها و فرصتهای موجود در استان به خوبی استفاده نمی کنند. به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه محرومیت استان لرستان ناشی از برخی سوء مدیریتها بوده است، گفت: متاسفانه مدیران از ظرفیتها و فرصتهای موجود در استان به خوبی استفاده نمی کنند.

به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر چهارشنبه در شورای اداری استان لرستان با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران اظهار داشت: مدیران باید دارای اعتماد به نفس بوده و همچنین باید سعی کنند که دچار خودباختگی نشوند.

وی با بیان اینکه مدیران در انجام مسئولیت خود باید خدا را محور کار قرار دهند عنوان کرد: مدیران باید با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش و فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر آینده نگری مدیران بیان داشت: در این راستا مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی باید از همه ظرفیتها و قابلیتهای استان برای رشد و توسعه لرستان استفاده کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه وجود مدیران سالم، کارآمد و با کفایت بزرگترین نعمت برای یک جامعه محسوب می شود تصریح کرد: به طور حتم مدیران کارآمد و سالم رمز موفقیت و کلید عزت و پیشرفت یک جامعه هستند.

وی افزود: همچنین وجود مدیران فاسد و ناسالم موجب خسارت در یک جامعه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه یک مدیر برنامه ریزی، ساماندهی امور و نظارت دقیق است گفت: همچنین پیشرفت یک جامعه مرهون مدیران عاقبت اندیش و آینده نگر است.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: محرومیت یک جامعه نیز ناشی از مدیران بی برنامه و عدم آینده نگری مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه سوء مدیریت آثار زیان باری در جامعه خواهد داشت افزود: سوء مدیریت موجب ضایع شدن اموال بیت المال، هدر رفتن وقت و هزینه ها و … می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه محرومیت استان لرستان ناشی از برخی سوء مدیریتها است، گفت: متاسفانه مدیران از ظرفیتها و فرصتهای موجود در استان به خوبی استفاده نمی کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه زمان به سرعت می گذرد و در این راستا مدیران باید از همه ظرفیتها برای خدمت به مردم لرستان استفاده کنند بیان داشت: دولتها یکی پس از دیگری می آیند و می روند و مدیران باید از همه توان خود برای خدمت به مردم استان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط موفقیت در آینده نگری و عاقبت اندیشی است عنوان کرد: در این راستا تکیه بر عقلانیت و خردمندی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مدیران باید به جای تکیه بر سیاستهای قومی، قبیله ای و حزبی بر عقلانیت تکیه کنند افزود: همچنین توجه به شایستگی ها و توانایی ها نیز از دیگر وظایف مدیران محسوب می شود.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اتکال به خدا و اعتماد به نفس مدیران دستگاههای اجرایی عنوان کرد: مدیران باید اهل تدبیر و مدیریت صحیح باشند.

وی در ادامه سخنان خود تدبیر حکیمانه را از ویژگی های برجسته مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: آنچه به شخصیت مقام معظم رهبری عظمت بخشیده تدبیرهای حکمیانه ایشان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در حوادثی مانند جریان فتنه تنها کسی که تدبیر حکیمانه به خرج داد مقام معظم رهبری بود بیان داشت: مقام معظم رهبری فردی مدبر، حکیم و دانا است.

حجت الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال بی نظیر مردم لرستان از ضریح مطهر امام حسین(ع) یادآور شد: مردم لرستان با استقبال پرشور خود از ضریح مطهر امام حسین(ع) اوج معرفت خود را به این امام بزگوار و همچنین اهل بیت نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه مردم لرستان ولایتمدار و مطیع محض مقام معظم رهبری هستند افزود: مردم این موضوع را همواره ثابت کرده اند و در این راستا مسئولان باید قدر این سرمایه بزرگ را بدانند و بیشتر به مردم این استان توجه کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. محرومیت در لرستان ناشی از عقب نگه داشتگی است.

  2. یا علی استین بالا بزن و این عقب افتادگی ها را به کمک دلسوزان استان عقب بران.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.