تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

صادرات ایران خودرو به دوبرابر افزایش می یابد

  • کد خبر : 14210
  • 23 آذر 1391 - 11:34

   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایکو پرس ، مهندس میرجواد سلیمانی قائم‌مقام مدیرعامل در محصول و کیفیت در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب رسانه کشور مولداوی گفت: جمهوری مولداوی یکی از مهمترین کشور‌های CIS  است که می‌تواند بازار تازه‌ای برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو باشد.وی افزود: پایگاه تولید ایران خودرو در بلاروس با […]

export_saderat

 

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایکو پرس ، مهندس میرجواد سلیمانی قائم‌مقام مدیرعامل در محصول و کیفیت در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب رسانه کشور مولداوی گفت: جمهوری مولداوی یکی از مهمترین کشور‌های CIS  است که می‌تواند بازار تازه‌ای برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو باشد.
وی افزود: پایگاه تولید ایران خودرو در بلاروس با ظرفیت ۳۰ هزار دستگاه در سال می‌تواندبخشی از نیاز بازار خودروی جمهوری مولداوی را تامین کند.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو خبر از صادرات ۴۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری داد و گفت: این میزان در سال آینده به ۸۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی تاکیدکرد: هم‌اکنون خودروهای تولیدی ایران‌خودرو به کشورهایی مانند بلاروس، آذربایجان، ونزوئلا،‌ سنگال، عراق ، سوریه و روسیه صادر می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت تا افق ۱۴۰۴ گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا افق ۱۴۰۴ حداقل ۳۵ درصد از محصولات ایران خودرو به بازارهای هدف صادر خواهد شد، شمارگان تولید نیز به ۱.۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.
سلیمانی از توسعه و ارتقای محصولات برند ایران خودرو و گسترش راهبرد مولتی برندینگ از راه مشارکت با خودروسازان مطرح و موفق در بخش های مختلف بازار خبر دادکه بر اساس آن در کوتاه مدت، حداقل ۳۰ درصد از تولیدات برند داخلی خواهد بود.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ارتقای توان تامین کنندگان در طراحی زیر سیستم ها و فناوری های جدید را از دیگر برنامه ها ی این شرکت عنوان کرد و گفت: علاوه بر تامین استانداردهای یورو ۴ ، ۵ و ۶، استاندارد ایمنی EuroNcap سه ستاره برای محصولات بر پایه پلتفرم های موجود و پنج ستاره برای محصولات بر پایه پلتفرم های جدیدخواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. نمیدونم ما آدم نیستیم

    یا پولی که داریم حرام است؟

    واقعن عجیبه ادعاهای ایران خودرو با وضع تولیدشون توی داخل کشور.

  2. واقعا افسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوس

  3. صادرات خودرو باچه قیمتی ؟یافروش خارجی باداخلی یکی است ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.