- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی:طرح برنامه‌های شعارگونه مردم را خسته کرده است

78tgchauhniiot23isg [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات مردم نسبت به گذشته واقعی‌تر شده است، اظهار کرد: طرح برنامه‌های شعارگونه مردم را خسته کرده و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آینده باید با برنامه‌های عملی و اجرایی وارد عرصه شوند.

به نقل از ایسنا اللهیار ملک‌شاهی ، درخصوص گفتمان کاندیداهای ریاست جمهور آینده، گفت: خواست امروز مردم رسیدگی به مباحث اقتصادی، معیشتی و اشتغال است که طرح این موضوعات می‌تواند مهم‌ترین گفتمان نامزدهای انتخاباتی باشد.

 وی ادامه داد: کسی می‌تواند اقبال عمومی را به سوی خود جلب کند که برنامه منسجم، عملیاتی و اجرایی درستی در ارتباط با مباحث اقتصادی داشته باشد چراکه برنامه‌های شعارگونه در گذشته در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مردم را خسته کرده است.

 رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه افکار عمومی به دنبال فرد یا افرادی هستند که مشکلات موجود را حل کنند، تصریح کرد: مطالبات مردم با گذشت زمان و نسبت به دوره قبل انتخابات واقعی‌تر شده و امروزه مطالبات واقعی، مشکلات روزمره مردم است که هر روزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و قطعا خواستار حضور فردی عمل‌گرا و با‌ برنامه خواهند بود.