تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر منصوب شد

  • کد خبر : 14311
  • 24 آذر 1391 - 12:27

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر طی مراسمی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر، معرفی و منصوب شد. معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان لرستان ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر گفت: مدیریت باید از حیطه مسائل سیاسی خارج شود که […]

n00008503-b

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر طی مراسمی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر، معرفی و منصوب شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان لرستان ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر گفت: مدیریت باید از حیطه مسائل سیاسی خارج شود که اگر این کار انجام شود، کشور به سمت حیات طیبه حرکت می‌کند.

محمدباقر گودرزی نقش آموزش و علم را در کاهش جرایم و رسیدن به حیات طیبه مهم توصیف کرد و افزود: استفاده از مدیریت در خدمت صادقانه به مردم نشانه‌ای از امانت بودن مسئولیت است که باید از این امانت به خوبی صیانت کرد.

در این مراسم، با تقدیر از علی محمودوند، بهمن دیناروند به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر منصوب شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. درودبرنماینده توانمندو ولایی پلدخترکه باوجوداینکه مخالف مدیرکل آموزش پرورش استان بود
    توانست ریس ستادخودرامدیرآموزش پرورش کنداین یعنی توانستن

    • مساله راسیاسی نکنیم .فقط یک انتصاب نماینده پلدختر خوب بود وآن هم انتصاب استاد دیناروند.وی واقعا”مقبولیت عامه داشت.بی انصافی نکنیم .خیلی تندوههای انتخابات از او خواسته های نادرست داشتند .او معتقد به اخلاق اسلامی واداری بود .حیف شد که زیاده خواهان نگذاشتند بیشتر بماند .بنظرم آقای اسماعیلی مدیراسبق پلدختر واهل کوهدشت از میان اصلاح طلبان وآقای دیناروند ازمیان اصولگرایان بهترین مدیران آموزش وپرورش پلدختر تاکنون بوده اند.

  2. آقای دیناروند یک شخصیت علمی،فرهنگی و بسیار توانمند هستند . کاش استان ما ۱۰نفر مثل ایشان در سطح مدیریت کلان استان داشت باور کنید تحول بزرگی در آموزش و پرورش استان ایجاد میشد. اگر دیدگاه رئیس اداره کل آموزش و پروش استان هم مثل آقای دیناروند بود می توانستیم به تحولات بزرگ در این حوزه امیدوار باشیم ولی چه کنیم که ….

  3. در جواب محمدی.مدیر کل راضی به صدور ابلاغ بهمن دیناروند نبود .بهمن دیناروند بخاطر اینکه نماینده پلدختر در استیضاح وزیر آموزشو پرورش از وزیر حمایت کند و خون دانش آموزان معصوم شین آباد را نادیده بگیرد،رئیس شده.معامله نماینده با وزیر یعنی این و این یعنی سیاست کثیف.خداوند به خانواده دانش آموزان شین آباد پیرانشهر صبر بدهد.خدایارتان

  4. در جواب آقای یا خانم بیطرف باید بگویم هیچگاه چنین چیزی نبوده و اصلا ریاست محترم جمهور نامه ای داد که از دخالت نمایندگان از انتصاب مسولان جلوگیری کرده. در ضمن اگر راست می گویید خودتان را معرفی می کردید.

  5. ای بیطرف گل گفتی

    • باشناختی که همه مان از آقای دیناروندداریم ،وی یک نیروی علمی وپژوهشگر وخلاق بود زیاد وارد سیاست نشد ودرمقابل انتظارات نابجا مقاومت کرد .رتبه علمی -آموزشی شهرستان را ارتقا داد واز فساد اداری جلوگیری وبرخورد کرد.ویکی از دلایل جابجایی او همین چیزها بود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.