تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

آمادگی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار گهر و استقلال در لرستان

  • کد خبر : 14360
  • 25 آذر 1391 - 12:05

   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا؛ بهروان از آمادگی و اصرار سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه استقلال و گهر دورود در استان لرستان خبر داد. رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در واکنش به درخواست مسوولان تیم فوتبال گهر مبنی بر برگزاری مسابقه‌شان با استقلال تهران در ورزشگاه دورود، گفت: به هر حال […]

Gahar_zagrios-b

 

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا؛ بهروان از آمادگی و اصرار سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه استقلال و گهر دورود در استان لرستان خبر داد.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در واکنش به درخواست مسوولان تیم فوتبال گهر مبنی بر برگزاری مسابقه‌شان با استقلال تهران در ورزشگاه دورود، گفت: به هر حال تیم گهر در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی میزبان است و حق دارند بخواهد این مسابقه را در شهرشان برگزار کنند اما از ضوابط برگزاری یک بازی رسمی در سطح جام حذفی، آماده بودن ورزشگاه است.
وی افزود: شرایط مساعد تنها شامل زمین چمن استادیوم نمی شود بلکه موارد مختلفی چون رختکن‌، نیمکت تیم‌ها، جایگاه خبرنگاران، راه‌های مواصلاتی به ورزشگاه، هتل‌ها، فاصله محل اسکان تا فرودگاه و… را شامل می‌شود که حتی اگر وضعیت اینها نزدیک به استاندارد هم باشد، کمیته مسابقات مخالفتی برای برگزاری بازی نخواهد کرد.
بهروان با اشاره وضعیت استادیوم دورود ادامه داد: طبق بازدیدی که ناظران ما همین یکی، دو هفته پیش از این استادیوم داشتند، هنوز شرایط نسبتا مساعدی برای برگزاری مسابقه ندارد و در فاصله زمانی که تا دیدار استقلال و گهر مانده بعید است تا آن زمان کاملا آماده شود، هرچند اگر مسوولان آنجا با تلاش بیشتر بتوانند ورزشگاه را در این مدت کوتاه آماده‌ کنند، باز هم ما مقاومتی نخواهیم داشت.
رییس کمیته مسابقات راه دیگری را پیش روی مسوولان و هواداران لرستانی تیم گهر گذاشت و به ایسنا گفت: در همین بازدید اخیر ناظران ما از استادیوم خرم‌آباد هم بازدید کردند که این ورزشگاه تقریبا به وضعیت استاندارد نزدیک بوده و بعضی بخش‌های کاملا آماده است. بنابراین بازی گهر و استقلال از نظر ما می‌تواند در این استادیوم برگزار شود و اصرار داریم در مقطع زمانی فعلی این اتفاق بیافتد. ما برای تعیین مکان یک بازی همه جوانب را در نظر می‌گیریم؛ بحث حضور تماشاگران و هواداران میزبان در ورزشگاه اهمیت دارد اما رفاه آنها هم مهم است. نهایتان سازمان لیگ طی امروز یا فردا برای تعیین ورزشگاه میزبان این مسابقه تصمیم‌گیری نهایی را انجام داده و اطلاع‌رسانی می‌کند.
بهروان درباره بازی‌های برگزار شده در جام حذفی نیز گفت: بخاطر شرایط ورزشگاه‌ها که بعضا با مشکل نور مواجه هستند، ما ساعت بعضی بازی‌ها را ۴۵ دقیقه تا یک ساعت تغییر دادیم تا اگر مسابقه ۱۲۰ دقیقه طول کشید، با مشکلاتی از این حیث مواجه نشویم. خوشبختانه در برگزاری بازی‌ها دیروز مشکل خاصی بوجود نیامد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ای لرستان بیچاره

  2. برای مسئولین استان لرستان از صمیم قلب متاسفم . جای خجالتی دارد .

  3. ای لرستان مایه ی ننگ ما هستی اصلا دیگه لرستان چیه باید بگیم بدبختستان

  4. بایدحسرت چیزی رو بخوریم که حقمونه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.