تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

دستگیری سارق خودرویی که آدم‌ربا شد/ کودک ربوده‌شده سالم تحویل خانواده‎اش شد

  • کد خبر : 14394
  • 25 آذر 1391 - 16:58

  به گزارش میرملاس نیوز؛ فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارقی خبر داد که خودرویی را به همراه کودکی خردسال ربود. سردار کاظم علیزاده در تشریح این خبر با بیان اینکه عوامل گشت شهرستان خرم‎آباد در ساعت ۴:۴۰ صبح روز جمعه به یک دستگاه خودرو زانتیا که دختربچه‎ای به همراه داشت مظنون شدند گفت: ماموران […]

isna-60

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارقی خبر داد که خودرویی را به همراه کودکی خردسال ربود.

سردار کاظم علیزاده در تشریح این خبر با بیان اینکه عوامل گشت شهرستان خرم‎آباد در ساعت ۴:۴۰ صبح روز جمعه به یک دستگاه خودرو زانتیا که دختربچه‎ای به همراه داشت مظنون شدند گفت: ماموران گشت خواستار توقف خودرو می‎شوند که راننده بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار می‎کند.

وی با بیان اینکه متهم بعد از توقف خودرو با یکی از ماموران درگیر و با سلاح‌سرد وی را از ناحیه سر و دست مجروح گفت: اما با رشادت این مأمور و سرعت عمل گشت‌انتظامی خرم‎آباد، دستگیر شد که پس از دستگیری متهم مشخص شد که وی در ساعت ۲۲:۲۴ شب گذشته، این خودرو را به همراه دختربچه‎ای ۱۰ ساله به هویت (س- گ) در سه راهی نشاط تهران‌بزرگ ربوده است.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارکرد: متهم دراعترافات خود عنوان کرد که شب گذشته در حالی که برای خرید به خیابان رفته بودم، متوجه یک دستگاه خودرو زانتیا که دختربچه‎ای نیز داخل آن بود شدم که بلافاصله آن را سرقت کردم.

علیزاده با بیان اینکه برابر اظهارات متهم، این خودرو به صورت روشن در کنار خیابان پارک شده بود، به خانواده‎ها تأکیدکرد: تحت هیچ شرایطی خودرو را به صورت روشن رها نکنند و از نگه‌داشتن بچه خود داخل خودرو به صورت تنهایی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه حال مأمور مجروح شده، رضایت‎بخش است گفت: این دختربچه صبح امروز صحیح و سالم تحویل خانواده‎اش شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.