تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

حضور حیدر امامی راد در جمعِ خاطر جمع شورای اسلامی شهر کوهدشت!

  • کد خبر : 14429
  • 26 آذر 1391 - 13:30

  به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از آنکه محمدرضا گراوند عضو شورای اسلامی شورای شهر کوهدشت برای تصاحب کرسی شهرداری درب گنبد انتخاب شد، حیدر امامی راد، نخستین عضو علی البدل شورای شهر کوهدشت به عنوان جایگزین وی در جلسات آینده این شورا شرکت می کند. بر اساس قانون، عضو شورای اسلامی هر شهر برای […]

937.jpg_L

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از آنکه محمدرضا گراوند عضو شورای اسلامی شورای شهر کوهدشت برای تصاحب کرسی شهرداری درب گنبد انتخاب شد، حیدر امامی راد، نخستین عضو علی البدل شورای شهر کوهدشت به عنوان جایگزین وی در جلسات آینده این شورا شرکت می کند. بر اساس قانون، عضو شورای اسلامی هر شهر برای دریافت سمتی دیگر بایستی از سمت پیشین خود استعفا دهد.
بر همین اساس گراوند باید از عضویت در شورای اسلامی شهرستان کوهدشت استعفا دهد و سپس سایر اعضای شورا با استعفای او موافقت کرده و آنگاه امامی راد به عنوان عضو اصلی در ترکیب شورای شهر قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. خداباماست

  2. خدا را شکر با امدن حیدر مشکلات شهر ما رخت بر خواهند بست چون توان دیدن او را ندارند .ولی حیف شد گراوند کارشناسی خبره بود درمسائل شهر داری اما بد نیست بگذارید درب گنبد هم نفس راحتی بکشند.

    • جناب آقای جعفر بزرگوار. آقای حیدر امامی هرچه باشد، زاییده این شهر است واز فرهنگیان متعهد و نیز از خانواده های قدیمی کوهدشت است.باور کنید من خودم از نزدیک دیده ام ایشان در موقعیکه عضو شورای شهر بودند مشکلات مردم و شهر را از دغدغه های خود میدانستند. این آقای گراوند کل سابقه ی شهرنشینیشان به ده سال نمیرسد.ایشان باید میرفت در همان روستای خود شورا میشد…………..

  3. فقط امامی

  4. عشق فقط امامی .خوش آمدی این نشانه بهار است .بهار بر عاشقان مبارک .

  5. شما بگید ای مردم کوهدشت این شورای شهر به جز خوردن وبردن چه کاری انجام دادن؟؟؟؟؟

  6. شهر ما گل بود و اینک به سبزه نیز آراسته شد !!!
    واقعأ باید فاتحه ای جمیل و جامع برای این شهر و تفکرات شهرسازی آن خواند !

  7. اقای سرگردان شیر انانی بودن که در جبهه های نبرد مردانه بر دشمن شوریدن نه افراد در کمین پست

  8. به قول استاد محمد حسین آزادبخت <دلکم دوریش چوارده ریانه وه کم ری بچم بی زرک زیانه

  9. اقایان بفرمایند شوراهای قبلی چه گلی به سر شهرمان زدند که حیدر امامی نزده

  10. آقای مهندس محمدرضا گراوند جدا تبریک این ما را قبول بفرمایید. از اینکه شهر و شورای شهر کوهدشت به افراد متخصص و خبره و باسوادی چون شما نیاز دارد هیچ شکی نیست ولی امیدواریم دورادور شهرمان را از نظرات و دیدگاههای مفید و سازنده ی خود بی نصیب نفرمایید. در آخر انتصاب ایشان را به تمام مردم ولایتمدار کوهدشت و بخصوص اهالی درب گنبد و جناب نماینده تبریک و تهنیت عرض مینمایم.البته آقای امامی هم جایگزین بسیار مناسبی برای شما میباشد به ایشان هم تبریک میگوییم . امیدواریم راه و برنامه های شما را برای تعالی شهر نخبه برورمان دنبال کند.
    و من الله توفیق

  11. دیو چه بیرون رود فرشته در اید خوش امدی امای

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.