تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

تذکر کتبی قائدرحمت به وزرای کار ، راه و شهرسازی ، اقتصاد و دارایی و وزیر نیرو

  • کد خبر : 14510
  • 26 آذر 1391 - 16:53

  به گزارش میرملاس نیوز؛ تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح زیر است: کاشانی نماینده زاهدان به رئیس جمهور و وزیر نیرو در خصوص عدم رعایت عدالت و تناسب توزیع اعتبارات خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان تذکر داد. بشیری و فتاحی […]

603058_636

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح زیر است:

کاشانی نماینده زاهدان به رئیس جمهور و وزیر نیرو در خصوص عدم رعایت عدالت و تناسب توزیع اعتبارات خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

بشیری و فتاحی نمایندگان پاکدشت و شهربابک به وزیر امور خارجه در خصوص چاره‌اندیشی لازم در خصوص جلوگیری از رفتار پلیس و آوارگی شیعیان اندونزی تذکر دادند.

بهمنی نماینده سراب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون تسریع و توزیع عادلانه اعتبارات و مجوزهای رسانه به منظور توسعه مراکز فرهنگی و اسلامی تذکر داد.

عزیزی نماینده شازند به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در تأمین کود شیمیایی برای کشاورزان شازند با قیمت مصوب تذکر داد.

حسینی نماینده گیلانغرب به وزیر بهداشت در خصوص نبود پزشک متخصص داخلی، سونوگرافی، جراح عمومی و نبود امکانات پزشکی لازم در شهرستان گیلانغرب تذکر داد.

قائدرحمت نماینده دورود به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در حل مشکل کارخانه لاسیت دورود و بازدید از این کارخانه به منظور پیشگیری از تعطیلی و بیکاری حدود ۵۰۰ نفر و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای مصوبات دولت در سفرهای استانی به ویژه اجرای طرح کمربندی دورود و خارج شدن ایستگاه راه آهن از مرکز شهر، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در بهره‌برداری از نخستین منطقه ویژه اقتصادی لرستان در شهرستان ازنا و به وزیر نیرو پیرامون تأمین اعتبارات لازم به منظور اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان دورود و ازنا و تسریع در تکمیل پروژه‌های این حوزه محروم تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به رئیس جمهور در خصوص ضرورت جلوگیری از شتابزدگی از جابه‌جایی وزیر بهداشت تذکر دادند.

کوچک‌زاده نماینده تهران به وزیر بهداشت در خصوص ضرورت جلوگیری از آشکار کردن اختلافات درونی دولت و به میان کشیدن آن در میان مردم با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری تذکر داد.

جوکار نماینده یزد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رسیدگی به وضعیت مسکن مهر و عدم واگذاری به موقع آن تذکر داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دورودی باغیرت همینه همینه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.