تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12

رییس کل دادگستری لرستان: جرائم سرقت و زورگیری رشد چشمگیری دارد

  • کد خبر : 14625
  • 27 آذر 1391 - 19:32

  به گزارش میرملاس نیوز؛ رییس کل دادگستری لرستان گفت: در حال حاضر جرائمی نظیر سرقت و زورگیری رشد چشمگیری در جامعه دارد که برخورد قاطع با این گونه جرایم باید در دستور کار قرار گیرد. ‘جعفر بدری’ در جلسه ستاد مبارزه با جرائم خاص لرستان افزود: حضور ماموران انتظامی واقتدار قضات در برخورد با […]

e570a0df1f55e2ff8a9805e432bdc849

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رییس کل دادگستری لرستان گفت: در حال حاضر جرائمی نظیر سرقت و زورگیری رشد چشمگیری در جامعه دارد که برخورد قاطع با این گونه جرایم باید در دستور کار قرار گیرد.

‘جعفر بدری’ در جلسه ستاد مبارزه با جرائم خاص لرستان افزود: حضور ماموران انتظامی واقتدار قضات در برخورد با مجرمان در کنار همکاری های مردمی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی وجرائم خاص نقش مهمی داشته باشد.

وی اظهار داشت : در برخورد با جرائم خاص هیچ مانعی برای رسیدگی های قضایی وجود ندارد وطبق قانون با مجرمان برخورد قاطع وبازدارنده صورت می گیرد.

وی با استناد به سخنان اخیر رییس قوه قضاییه اظهار داشت: بایستی با این پدیده شوم مبارزه جدی و اساسی صورت گیرد وعلاوه بر اقدامات پیشگیرانه، رسیدگی های فوری باید در دستور کار قرارگیرد.

بدری افزود: جامعه هدف مجرمان ، عامه مردم هستند و ازطرفی مردم می بایست اصول و نکات ایمنی را جدی بگیرند ونقش خود را در ازبین بردن زمینه های وقوع جرم جدی تر مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: برخوردقاطع و بازدارنده با جرائم خاص نیازمند همت عمومی است وستاد حفاظت وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری با هماهنگی وهمکاری بیش از پیش هسته های حفاظت اجتماعی، نیروی انتظامی، بسیج وآحاد مردم وبا ایجاد یک ارتباط منطقی و رو به جلو می تواند اقدامات مفید ومثبتی را در جهت مبارزه با جرائم و نا هنجاری های اجتماعی وجرائم داشته باشند.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: آگاهی بخشی به جامعه از طریق آموزش های رسانه ای اولین گام عملی درجهت کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

وی افزود: اکنون چندین شعبه رسیدگی به جرائم خاص در دادگستری لرستان مشغول فعالیت هستند وعملکرد این شعب، طبق آمار وشیوه اقدام رضایت بخش است وبا همت عمومی، آموزش های رسانه ای وبرخوردقاطع وبازدارنده قضایی وانتظامی می توان عرصه رابرای مجرمان و وقوع جرم محدود کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آشی که خدتون پختید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.