تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
12

روند ضعیف آسفالت در سطح شهر خرم آباد/ شهردار از شهروندان عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 14770
  • 28 آذر 1391 - 10:11

  با توجه به مسائل اقتصادی موجود در حال حاضر، شهرداری قدرت تهیه قیر و تهیه آسفالت جهت روکش آسفالت معابر را ندارد و به همین دلیل روند آسفالت سطح شهر با مشکل روبه‌رو است. به گزارش میرملاس نیوز؛ شهردار مرکز استان لرستان بابت روند ضعیف آسفالت در سطح شهر خرم‌آباد از شهروندان عذرخواهی کرد. […]

102089_634829518926870281_l

 

با توجه به مسائل اقتصادی موجود در حال حاضر، شهرداری قدرت تهیه قیر و تهیه آسفالت جهت روکش آسفالت معابر را ندارد و به همین دلیل روند آسفالت سطح شهر با مشکل روبه‌رو است.

به گزارش میرملاس نیوز؛ شهردار مرکز استان لرستان بابت روند ضعیف آسفالت در سطح شهر خرم‌آباد از شهروندان عذرخواهی کرد.

 هرمز نصیری با اظهار ناخرسندی از وضعیت فعلی آسفالت سطح شهر گفت: در حال حاضر شهرداری خرم‌آباد برای تأمین قیر و تهیه آسفالت با مشکل جدی مواجه است که بنده به عنوان خدمتگذار مردم شریف خرم‌آباد باید بابت این قضیه از مردم عذرخواهی کنم و امیدوارم که شهروندان فهیم خرم‌آبادی همچون گذشته مشکلات جدی و اساسی شهرداری را درک کنند و پوزش ما را بپذیرند.

وی افزود: با توجه به مسائل اقتصادی موجود در حال حاضر، شهرداری قدرت تهیه قیر و تهیه آسفالت جهت روکش آسفالت معابر را ندارد و به همین دلیل روند آسفالت سطح شهر با مشکل روبه‌رو است.

نصیری با تأکید بر این‌که به غیر از معابر تحت تعهد تعاونی‌های مسکن که در تعهد همان تعاونی‌ها است، معابر زیادی نیز نیازمند آسفالت است، خاطرنشان کرد: تاکنون برای تأمین آسفالت، سهیمه دولتی به این شهرداری تخصیص داده نشده است و همین موضوع باعث رکود در آسفالت سطح شهر شده است.

وی افزود: به محض تخصیص قیر یا اعتبارات لازم برای این مهم، حتماً در اسرع وقت نسبت به آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر اقدام می‌شود و نظر همشهریان را تأمین خواهیم می‌کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خوشا به حال خرم آباد که شما را دارد ای مرد!

  2. آقای نصیری واقعامردباخداوزحمتکشی هستید
    خوشبحال مردم خرم آبادبخاطرداشتن
    شهرداری مثل شما…

  3. حداقل میتونید خیابان تمیز کنید تا چاله چوله های خیابان دیده شود تا باعث غافل گیری شهروندان وموجبات خنده !بعضی ها نشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.