تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

نمایشگاه عکس دو نفره ” دلباختگان حسینی” در شهرستان کوهدشت افتتاح شد

  • کد خبر : 14787
  • 28 آذر 1391 - 12:15

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ این نمایشگاه را، آثار دو عکاس  کوهدشتی (امین آزادبخت و بیات آزادبخت) تشکیل می‎دهد که در آن ۳۰ قطعه عکس عاشورایی، به صورت تک‎عکس در معرض دید علاقه‎مندان قرار گرفته است. نمایشگاه “دلباختگان حسینی” در حالی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت واحد یک […]

 

DSC04744

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ این نمایشگاه را، آثار دو عکاس  کوهدشتی (امین آزادبخت و بیات آزادبخت) تشکیل می‎دهد که در آن ۳۰ قطعه عکس عاشورایی، به صورت تک‎عکس در معرض دید علاقه‎مندان قرار گرفته است.

نمایشگاه “دلباختگان حسینی” در حالی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت واحد یک لرستان برپا شد که در مراسم افتتاحیه آن امام جمعه شهرستان کوهدشت و تنی چند از مسئولین ادارات و دانشگاه حضور داشتند.

حجت‎الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت نقش اینگونه نمایشگاه‎ها را در شناساندن فرهنگ عاشورا به مردم بسیار پر رنگ بر شمرد و افزود: این اتفاق در روزی کلید خورد که روز وحدت حوزه و دانشگاه بوده و همین امر باعث پیوند محکم‎تر این دو نهاد مهم می‎شود.

عکس‎های دو عکاس جوان کوهدشتی، با موضوعات عاشورایی و بر پایه ی آئین و رسوم بومی مردم استان لرستان، در خصوص ماه محرم انتخاب و در این نمایشگاهی ۴ روزه، در معرض دید عموم قرار گرفتند.

 اختتامیه این نمایشگاه ۳۰ آذر ماه خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.