تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
14

ملکشاهی: آمار بیکاری در لرستان ۱۷ درصدی شده است!

  • کد خبر : 14808
  • 30 آذر 1391 - 17:12

  به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس با یادآوری اینکه آمار بیکاری در استان لرستان به بیش از ۱۷ درصد رسیده است، گفت: بالا بودن میزان بیکاری می‌تواند زمینه ایجاد جرم را در جامعه فراهم کند. الهیار ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، گفت: با توجه […]

1-521

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس با یادآوری اینکه آمار بیکاری در استان لرستان به بیش از ۱۷ درصد رسیده است، گفت: بالا بودن میزان بیکاری می‌تواند زمینه ایجاد جرم را در جامعه فراهم کند.

الهیار ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، گفت: با توجه به وجود زمینه‌های جرم‌زایی در استان لرستان و آمار بالای بیکاری، معیشت ضعیف مردم و فشار‌های اقتصادی اما همچنان امنیت خوبی در این منطقه برقرار است و همکاری مردم برای ایجاد آرامش در منطقه تحسین‌برانگیز است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه آمار بیکاری در استان لرستان به بیش از ۱۷ درصد رسیده است، گفت: بالا بودن میزان بیکاری می‌تواند زمینه ایجاد جرم را در جامعه فراهم کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوق در مجلس با تأکید بر اینکه مسئولان باید برای جلوگیری از وقوع جرم در جامعه و افزایش امنیت به مشکلات جوانان بیشتر توجه کنند افزود: با ایجاد اشتغال و رفع معضلات موجود در زندگی جوانان از رفتن آنان به سوی انجام کار‌های غیر اخلاقی و سلب آرامش مردم می‌توان جلوگیری کرد.

این نماینده مجلس نهم با توصیف عوامل تشدید کننده اختلال و بی‌نظمی در جامعه تصریح کرد: مسئولان باید بیش از پیش به مسئله اشتغال جوانان بپردازند چرا که بارها رهبر انقلاب اسلامی توجه به مشکلات پیش روی جوانان را از وظایف مهم مسئولان عنوان کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت در استان لرستاناز انواع محرومیت‌ها رنج می‌برد گفت: نبود امکانات لازم در این استان به رشد عقب‌ماندگی این منطقه منجر شده که امید است با توجه مسئولان و ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعداد‌های جوانان شاهد رشد و توسعه در خور شأن این استان باشیم.

با تأکید بر اینکه مسئولان در حوزه اشتغال و اقتصاد در سطح ملی و استانی باید کمر همت به رفع معضل بیکاری و کاهش فشار گرانی بر دوش مردم ببندند، افزود: اقدام مسئولان و مجلس شورای اسلامی برای رفع بیکاری اقدامی انقلابی است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر در استان لرستان بر کار کشاورزان تأثیر بسیار منفی داشته و منجر به بیکاری قشر بالایی از مردم در این منطقه شده است تصریح کرد: حمایت دولت از کشاورزان برای کاهش خطرات بیکاری در این استان ضروری است.  

رئیس کمیسیون قضایی و حقوق در مجلس یاد‌آور شد: ریشه‌کنی بیکاری در کشور باید در اولویت کارهای مسئولان قرار بگیرد تا به این وسیله زمینه‌ها و بستر ایجاد آرامش روانی برای مردم فراهم شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۶
  1. پس شما چه کاره اید مگه ما شما رو انتخاب نکردیم که یه کاری برای اشتغال جوانان کوهدشت و رومشکان و مناطق تابعه اجام دهی؟
    افسوس از همه آرایی که در صندوق ها ریختیم
    ۱۰۰افسوس
    کجایی …؟

  2. دوروود بر ملکشاهی

    • سر همین دورودت باش تا موقعی تو هم مثل دوست من که فوق لیسانس داشت واز بیکاری وفقر خودکشی کرد.
      ملکشاهی همش تاکید کرده پس عمل چی!

      • هروقت که چهار سال تموم شد اگه کاری نکرد اونوقت حق دارید که ناراحت باشید. مطمئن باش که ملکشاهی از نمایندگان قبل بهتره.

  3. چقدر انتظار بیجا . اقای ملکشاهی فقط چند ماهه که به مجلس رفته

    • آقا بهزاد شما که طرفدار قبادی بودید حالا چرا به این فکر ….. .می کنید شما زمان انتخابات می گفتید آقای ملکشاهی ……….چیه پس حداقل بگذار یکسال بگذره بعد به فکر ………. باش

      • اولا شما به فکر قیامت که نیستید .بله من بهزاد سوریم .اما این پیام هایی را که به اسم من نوشتید یقینن بدانید هم در دنیا خداوند بزرگ حق مرا از شما خواهد گرفت.و هم در فردای قیامت خودم در محکمه عدل الهی حقم را از شما خواهم گرفت.چه لذتی می برید که به اسم من و امثال من پیام می نویسید .اگر یک ذره فکر قیامت باشید یقین میدانم که اینجوری به این راحتی اسم بنده را در اغاز پیامتان نمی گذاشتید.خدا همه را به راه درست هدایت فرماید.من از همین سایت محترم الاه اعلام می نمایم که از این لحظه به بعد اسم من در اغاز هر پیامی که باشد مربوط به من نیست . و مربوط به انسان هایی است که به به فکر عذاب الیم خداوند در باب حق الناس نیستند.

        • سلام آقا بهزاد سوری…. اینقدر تند نرو شما پسوند نام خانوادگی خود را نگفتیداین را هم بدان من خودم اسمم
          بهزاد سوری است پس از اسم ناراحت نباش زیرا اسم خودم است

  4. آقا بهزاد شما درست میگین!!! اشتغال در استان لرستان از اساس مشکل دارد!!! که باید اعتراف کرد در توان نمایندگان و مسئوولین نیست!!!! تا بوده همین بوده!!!!!!!!!!!!!!

  5. جان خودت جزء برای روستای مهکی کاری نمکند.چون قبلا امتحانش پس داده

  6. طوری مشخصه امیدی نیست تبلیغات چی میگفت الان چی شد.تفاوت فاحش گفتاروعمل

  7. من یکی از کسایی بودم که تو جلسات این آقا شرکت میکردم و بهش رای دادم اون همش می گفت که اومده مشکل بیکاری رو ریشه کن کنه ولی همش میگه مسئولین با ید یه فکر اساسی بکنن جای این سوال باقی میمونه که شما که شخص اول شهرمایید مسئول نیستید تو که همش میگفتی که من اومدم ……..

    • من مطمئنم شما دروغ میگید و به ایشان رأی ندادید و دروغ میگید برا همین ندیده و نشناخته دارید تخریب میکنید من که با آقای ملکشاهی برخورد داشتم می دانم ایشان مرد عمل هستد.

  8. سلام دوستان جو صمیمی ست مشکلات انقد مردم رو تو منگنه قرار داده که نزاع دیگر جواب نمی دهد پس با هم مهربون باشیم
    هر نماینده چهارچوب مشخصی داره من خودم بیکارم ولی بد نیس خودمون رو هم جای نماینده هامون بزاریم البته همین جماعت نظر دهنده رو مد نظر قرار بدیم بحث از یکی دونفر نیس جمعیتی است که هر کدام انتظارات خود را دارند و هر نماینده که پیرامون خودش رو بسنجه مطمئنا می دونه که هر عکس العملی که در راستای گفته هاش نشون بده دقیقا مصادف می شه با دوره های بعدی که مجددا باید مورد تاییدقرار بگیره(دوره دوم)

  9. نماینده های ما نماینده مردم نیستن بلکه همیشه ما دیدیم که یه دست نامریی تو انتخابات شهرمون بوده که باعث شده ارای مردم به سمت نماینده مورد نظر بره به خاطر همین نمیتونن کاری از پیش ببرن چون انتخاب شده دیگران هستن نه مردم

  10. آقای نوری چهارچوبی که میگید به جا اما….توبرو اداره آموزش و پرورش ببین چندتا از کارمنداش رومشکانی اند….پس این ظلم اباید آشکارتر از این باشه؟باور کنید فقط حرف میزنن…..تا اقوام موندن ما کیلویی چندیم داداش.

    • دیگر دوستان در طول ۱۲ سال و ۴ سال چه گلی به سر مردم زدندکه ایشان در طول چند ماه نکردند در ضمن انتظار معجزه نداشته باشید مشکلات حادتر از انی است که فکر می کنیم و این میراث گذشتگان است که بایستی در اخرت پاسخگو باشند

  11. جزء برای جابجایی مسئولین ما چیزی از آقای ملکشاهی ندیدیم. ایشان باید وعده های انتخاباتی خود رو عملی کنند و از فرافکنی دست بکشند.

  12. من ساده دل فکر میکردم که نرخ بیکاری درلرستان ۳۷ درصده پس خدارا شکر که ۱۷درصده !

  13. مطما باشید آقای ملکشاهی اول به فامیلش فکرمیکنه دوم به فامیل سوم به فامیل …………….
    باتوجه به انتخابهای ایشان برادر رییس آموزش وپرورش باجناخ رییس آموزش وپرورش برادر رییس دفتر

    • رومشگانی جان.تو خودت از ان دسته ادمها هایی که ماشین های قبادی را تار و مار کردی . حالا شدی طرفدار حقوق بشر.فرداست که دو تا خانواده با هم اشتی کنند و تو و امثال تو دم در کسی بهتون تعارفی هم نکنه

  14. سلام اقای مثلا نماینده شما که رفتید کارتون هم راه افتاد .ما موندیمو اون وعده های تو خالی که بهم دادی من موندمو یه عمر پشیمونی حیف اون زحماتی که برات کشیدم برو اون دنیا حتما حساب کتابی هم هست فقط اینو بدون رستم یلی بود در سیستان منش کردم رستم دستان

  15. آقای ناشناس شما که تکلیفت معلومه همیشه چرت و پرت مینویسی و آقای زخم خورده چه زحمتی کشیدی اگه راس میگید بعد از دو سال شروع کنید جو سازی و تشویش اذهان من مطمئنم شما یکی از خائنین بودی خودتو الکی نچسبون حرفاتم خیلی بی ارزشن

  16. سلام بر مردم با اصالت شهرستان کوهدشت اقای ملکشاهی نماینده کل شهرستان هست وسعی بر ابادانی شهرستان داره ومطمئن باشید با گامهای مثبتی که بر میداره امار بی کاری را در شهرستان کاهش میدهد وعده های اقای ملکشاهی کم کم تحقق پیدا میکنن ۱.اوردن بودجه میلیاردی وبی سابقه جاده کوهدشت به خرم اباد۲.دعوت از سرمایه گزاران خارجی برای سرمایه گذاری در شهرستان۳ابی کردن زمینهای دیمی شهرستان با اختصاص اب از سدهای محشوره و سیمره و……….

  17. باسلام خیالتان راحت ملکشاهی کاری هم برای روستای خودش نکرده،ای هوار از بی آبی به هلاکت رسیدیم،جدول کشی هم فقط تادر خونه خودشونه.میگید نه بیاید نگاه کنید . م مثل مهکی،بدبخت مثل ما

  18. بابا انصاف داشته باشید۱۲سال امامی۴سال قبادی بودجه های هنگفت دولت را دراختیار داشتند کاری نکردن ولی آقای ملکشاهی هیچ بودجه دراختیار ندارن ولی بازم بفکر عمرانی شهرستانه بعدشم بعد چهارسال انتقاد کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.