تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

قلعه‌نویی: بازی در دورود عقلانی نیست

  • کد خبر : 14819
  • 28 آذر 1391 - 18:41

  به گزارش میرملاس نیوز؛ امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال در خصوص دیدار گهر دورود که قرار بود در لرستان برگزار شود،‌عنوان کرد: به هر حال ما باید بازی را انجام دهیم ولی آنچه مهم است عواقب بازی است. به اعتقادم این کار درستی نیست. شما ببینید مدیر عامل محترم باشگاه گهر در […]

amir

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال در خصوص دیدار گهر دورود که قرار بود در لرستان برگزار شود،‌عنوان کرد: به هر حال ما باید بازی را انجام دهیم ولی آنچه مهم است عواقب بازی است. به اعتقادم این کار درستی نیست. شما ببینید مدیر عامل محترم باشگاه گهر در برنامه ۹۰ در پایان صحبت‌های خود خواهش می‌کند که کمک کنید ورزشگاه به اتمام برسد.

وی ادامه داد: موضوع استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد نمایندگانی که برای بازدید این نمایشگاه به لرستان رفته بودند ۱۶ ایراد گرفتند و عنوان کردند اتفاق ساری تکرار نشود. ببینید در قضیه رشت ما و اینکه دیر به گیلان سفر کردیم چه شلوغ‌کاری‌ها که درآوردند. حال اگر خدای نکرده اتفاقی که برای خانواده داوری رخ داد برای مجموعه استقلال رخ می‌داد چه کسی جواب می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: به نظرم این کار عقلانی نیست. شورای تامین استان لرستان تجربه این کار را ندارد و فقط بر روی بحث احساساتی تصمیم گرفته است. ورزشگاه، جایگاه ندارد و بحث ورود و خروج تیم‌ها مشخص نیست.

وی افزود: سازمان لیگ نباید وارد این بازی بچه‌گانه شود. قوانین لیگ نباید زیر پا گذاشته شود. ما تابع قانون هستیم اما هشدار می‌دهم اگر اتفاقی بیفتد، چه کسی جوابگوست.

قلعه‌نویی درباره اینکه ظرفیت ورزشگاه حدود ۱۶۰۰ نفر است و این باعث می‌شود تماشاگران استقلال نتوانند به ورزشگاه بیایند، خاطرنشان کرد: یکی از ایرادات ورزشگاه بحث ورودی‌هاست که به هیچ عنوان مشخص نیست. جایگاه میهمان و میزبان نیز تعیین نشده است. به هر حال این کار خطرناکی است و امیدوارم که تصمیم درستی بگیرند.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی تصریح کرد: قبلا هم گفته‌ام و دیگر لزومی ندارد درباره او صحبت کنم. مجیدی سرمایه ملی است و زمانی او را به تیم آوردیم که صدر جدول بودیم. این را باید توجه داشته باشیم که یک مکتب داریم و آن‌هم مکتب استقلال است همه باید دنبال منافع استقلال باشیم. مجیدی هم آمده تا به این مکتب کمک کند. مجیدی بازیکن بزرگی است و می‌خواهد قداستش حفظ شود.

قلعه‌نویی درباره احیاسازی مجیدی برای بازی‌ها یادآور شد: طبیعتا وضعیت جسمانی او نیاز به تمرین‌های بیشتری دارد با توجه به سن و سالش نمی‌توانیم بیش از حد به او فشار بیاوریم. یک سری افراد نباید جبهه بگیرند. استقلال یک خانواده است و همه در آن جا دارند. مجیدی یک مدت از این خانواده دور بوده و حالا به آن بازگشته است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: همان‌هایی که می‌گفتند چرا مجیدی را نیاورد‌ه‌ای حالا می‌گویند که چرا او آمده است. اگر استقلال را دوست داریم باید حرف‌هایی بزنیم که به نفع آن باشد.

وی درباره احتمال دو دستگی در سکوها یادآور شد: اصلا اینگونه نیست اگر هیچ کاری بلد نباشیم این کار را خوب بلدیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. آقای قلعه نوعی مدیریت بحران رو در لرستان ازش صحبت نکن ما خودمان بحران زده ایم

  2. واویلا چی میشه اگه گهر تو دورود باخت کنه؟؟؟!!!

  3. به امید خدا گهر میبره و لرستان رو سرفراز میکنه و اگه هم ببازه طبیعیه چون استقلال برتره و باید ببره اما اگه گهر ببره واقعا حماسه میشه . به امید سربلندی لرستان عزیزم

  4. آقای قلعه نویی با این گستاخی ها داره به مردم لرستان توهین میکنه و فقط میخواد یه فرافکنی راه بندازه و داره از اومدن به لرستان واحتمال باخت تیمش جلوگیری میکنه

  5. با اینکه داره به ماها توهین می کنه سکوت کردید در صورتی که
    فقط ادا دارد و هیچی نیست مدرک دارم
    جزء تصمیم بگیران فوتبال ایرانه مگه نیست ولی اینه وضعیت فوتبال ایرا ن که به لبنان هم باخت
    همش حرف و ادا توخالی توخالی………….

  6. به امید خدا تیم گهر برنده میدان فرداست

  7. بااینکه طرفدار استقلالم ولی خدانکنه گهر ببازه وگرنه بازیکنان تهرانی درلرستان بد میبینند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.