تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

سرانه فضای ورزشی در شهرستان دلفان ۴۷ سانتی متر است

  • کد خبر : 14843
  • 29 آذر 1391 - 9:56

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ ˈرضا دریکوندˈ طی گفتگویی افزود: در شهرستان دلفان ۹ هزار و ۷۶۰ متر مربع مساحت فضاهای روباز و بیش از شش هزار متر مربع فضای سرپوشیده وجود دارد.  وی اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای چهار باب سالن ورزشی و چند منظوره است که از این تعداد […]

IMG_2313

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ˈرضا دریکوندˈ طی گفتگویی افزود: در شهرستان دلفان ۹ هزار و ۷۶۰ متر مربع مساحت فضاهای روباز و بیش از شش هزار متر مربع فضای سرپوشیده وجود دارد.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای چهار باب سالن ورزشی و چند منظوره است که از این تعداد سه سالن در شهر نورآباد و یک سالن نیز در روستای برخوردار واقع شده است. 

به گفته وی، این تعداد سالن سرپوشیده با توجه به جمعیت شهرستان دلفان و تعداد روستاهای آن ناکافی است.
 
وی، همچنین به تکمیل سالن بانوان نورآباد اشاره کرد و گفت: این سالن که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان است در زمینی به مساحت هزار و ۴۴۰ متر مربع عملیات ساختمانی آن به پایان رسیده اما مشکل انشعابات برق، آب و گاز دارد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان دلفان تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان موظف است با توجه به نیاز ورزشکاران به این سالن نسبت به حل مشکل انشعابات این سالن اقدام کند.
 
به گفته ˈدریکوندˈ شهرستان دلفان به رغم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ورزشی از لحاظ زیرساخت‌های و امکانات مورد نیاز جایگاه مطلوبی در استان لرستان ندارد.
 
وی، همچنین به طرح سکوی تماشاگران اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح از سال ۸۳ آغاز شده است ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
 
به گفته فرماندار شهرستان دلفان دو هزار و ۷۰۰ ورزشکار در ۲۶ هیات ورزشی سازماندهی و مشغول به فعالیت هستند.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.