تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
13

گزارش اختصاصی میرملاس نیوز از سرنوشت آزمون استخدامی استانداری لرستان

  • کد خبر : 14864
  • 02 دی 1391 - 13:30

    چندی پیش میرملاس نیوز خبری در خصوص آزمون استخدامی ۷۹۷ نفری استانداری لرستان منتشر کرد و در آن به بیانیه ی این استانداری در خصوص علت برگزار نشدن آزمون فوق اشاره شد. در این بیانیه عدم صدور مجوز از ناحیه ی معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری تنها علت عدم برگزاری آزمون مذکور عنوان […]

ostandari

 

 

چندی پیش میرملاس نیوز خبری در خصوص آزمون استخدامی ۷۹۷ نفری استانداری لرستان منتشر کرد و در آن به بیانیه ی این استانداری در خصوص علت برگزار نشدن آزمون فوق اشاره شد. در این بیانیه عدم صدور مجوز از ناحیه ی معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری تنها علت عدم برگزاری آزمون مذکور عنوان شد. اما علیرضا صفدری مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان ۲۴ ام  آذر ماه طی مصاحبه ای با مهر اعلام کرد: با رایزنیهای صورت گرفته در زمینه آزمون استخدامی استانداری لرستان ما آمادگی داریم که این آزمون را در دو حوزه امتحانی بروجرد و خرم آباد برگزار کنیم. وی همچنین اظهار داشت در این راستا به منظور برگزاری آزمون  برای در اختیار گرفتن مدارس با آموزش و پرورش لرستان قرارداد همکاری نیز منعقد کرده ایم.

صفدری با بیان اینکه کارتهای ورود به جلسه امتحان نیز در حال آماده شدن است، تصریح کرد: به محض اخذ مجوز، آزمون استخدامی استانداری لرستان برگزار خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه سوالات آزمون در دو بخش اختصاصی و عمومی خواهد بود، بیان داشت: در حال رایزنی با وزارتخانه ها هستیم که در صورت تمایل خود آنها سوالات تخصصی را آزمون را طرح کنند و در غیر این صورت در استان این کار صورت گیرد.

وی به افراد ثبت نام کننده در آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز اطمینان داد که این آزمون برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده( شروع از ۲۴ ام آذرماه ۹۱) تکلیف برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان روشن شود.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در ۱۴ استان کشور، یادآور شد: این در حالیست که در این استانها نیز با توجه به اینکه کار تامین اعتبار حقوقی این افراد باقی مانده هنوز اقدامی در راستای اعلام نتایج و استخدام افراد صورت نگرفته است.

صفدری با اشاره به اینکه کار برگزاری آزمون در ۱۵ استان کشور باقی مانده است، افزود: لرستان نیز از جمله این استانها است که امید می رود هر چه سریع تر موارد مربوط به این آزمون رفع شود.

با این حساب باید منتظر بود و دید که آیا تکلیف آزمون فوق همانطور که وعده داده شده تا تاریخ ۹۱/۱۰/۹ مشخص می شود یا نه؟ میرملاس نیوز همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. از پیگیری شما صمیمانه تشکر میکنم

  2. با سلام
    راستی اکر افراد جدیدی بخواهند در این أزمون شرکت کنند تکلیفشون جیه؟

  3. از پیگیرهای اقای دوست محمدی بسیار ممنونم

  4. همش دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.