- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گزارش اختصاصی میرملاس نیوز از سرنوشت آزمون استخدامی استانداری لرستان

ostandari

 

 

چندی پیش میرملاس نیوز خبری در خصوص آزمون استخدامی ۷۹۷ نفری استانداری لرستان منتشر کرد و در آن به بیانیه ی این استانداری در خصوص علت برگزار نشدن آزمون فوق اشاره شد. در این بیانیه عدم صدور مجوز از ناحیه ی معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری تنها علت عدم برگزاری آزمون مذکور عنوان شد. اما علیرضا صفدری مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان ۲۴ ام  آذر ماه طی مصاحبه ای با مهر اعلام کرد: با رایزنیهای صورت گرفته در زمینه آزمون استخدامی استانداری لرستان ما آمادگی داریم که این آزمون را در دو حوزه امتحانی بروجرد و خرم آباد برگزار کنیم. وی همچنین اظهار داشت در این راستا به منظور برگزاری آزمون  برای در اختیار گرفتن مدارس با آموزش و پرورش لرستان قرارداد همکاری نیز منعقد کرده ایم.

صفدری با بیان اینکه کارتهای ورود به جلسه امتحان نیز در حال آماده شدن است، تصریح کرد: به محض اخذ مجوز، آزمون استخدامی استانداری لرستان برگزار خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه سوالات آزمون در دو بخش اختصاصی و عمومی خواهد بود، بیان داشت: در حال رایزنی با وزارتخانه ها هستیم که در صورت تمایل خود آنها سوالات تخصصی را آزمون را طرح کنند و در غیر این صورت در استان این کار صورت گیرد.

وی به افراد ثبت نام کننده در آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز اطمینان داد که این آزمون برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده( شروع از ۲۴ ام آذرماه ۹۱) تکلیف برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان روشن شود.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در ۱۴ استان کشور، یادآور شد: این در حالیست که در این استانها نیز با توجه به اینکه کار تامین اعتبار حقوقی این افراد باقی مانده هنوز اقدامی در راستای اعلام نتایج و استخدام افراد صورت نگرفته است.

صفدری با اشاره به اینکه کار برگزاری آزمون در ۱۵ استان کشور باقی مانده است، افزود: لرستان نیز از جمله این استانها است که امید می رود هر چه سریع تر موارد مربوط به این آزمون رفع شود.

با این حساب باید منتظر بود و دید که آیا تکلیف آزمون فوق همانطور که وعده داده شده تا تاریخ ۹۱/۱۰/۹ مشخص می شود یا نه؟ میرملاس نیوز همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود.