- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شهید فیروز سرتیپ نیا به روایت زنده یاد حمید قبادی

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیتنامه شهید فیروز سرتیپ نیا فرمانده گردان کمیل تیپ ۵۷ ابوالفضل

می خواهم به عنوان وصیت نامه چند دقیقه ای صحبت نمایم و خواست و هدفم را دوباره در پیشگاه خدا با زبانی گرفته و بیانی ناقص عرض نمایم. امّت حزب الله، امت مسلمان، امت قهرمانم، بالاخص پاسدارن انقلاب و خانواده های شهدا دوستان و آشنایان، خانواده ام، همسرم، فرزندم از امام اطاعت محض کنید. حماسه عاشورا، خیبر، والفجر و فتح المبین را یاد کنید. از روحانیون، پرچمداران و هدایتگران راه صحیح قرآن حمایت کنید. مادران شهدا با گریه خود فرزندان مجاهد تربیت کنید، مسجد ها را سنگر کنید. جمهوری اسلامی را تقویت کنید، به رساله و فتواها عمل کنید. در تشییع جنازه ام تن فرزندم را با لباس سبز خونین سپاه تزئین کنید و به خواست و هدف شهدا عمل کنید. از امام حسین(ع) و زینب(س) و فاطمه(س) و حسن(ع) و ائمه یاد کنید.

راه نفوذ خصلت های رذیله را ببندید. متکبر نباشید. دنیا طلب نباشید. قلب خونین خود را همچنان جایگاه مهر الله قرار دهید. گریه ها، نمازها، دعاها را حتماً بجای آورید.

خدایا بحمد تو شکر که لباس سبز سپاه را به من ارزانی داشتی. بگذار بی مروتان و بی دینان و بی وجدان ها تهمت بزنند. اما شما در نزد خدا یقیناً روسفید و سرافرازید. همدیگر را در لحظه های آخر شفاعت کنید و اما همسرم حجابت را حفظ کن، پاکیزگی را پیشه کن، از امام اطاعت کن، فرزندم را خوب تربیت کن و به وی بگو که من، امام را دوست داشته ام و به وی بیاموز که اسلام را یاری کند. در پایان از خدا بخواه که فرج آقا امام زمان (عج) را نزدیکتر بگرداند.

خداوند حافظ انقلاب ما و رهبر ما است.