تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

مدیرعامل گهر دورود خبر داد: همه شرایط برای یک بازی ایده‌ال در دورود مهیا است

  • کد خبر : 14935
  • 30 آذر 1391 - 9:30

  به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیرعامل گهر دورود گفت: همه شرایط برای یک بازی ایده‌ال بین ۲ تیم استقلال تهران و گهر در دورود مهیا است. رضا آیت الله‌زاده  از آمادگی تیم گهر دورود در مقابل استقلال تهران خبر داد و گفت: تیم گهر دورود در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار است. وی افزود: […]

50709620978132909886

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیرعامل گهر دورود گفت: همه شرایط برای یک بازی ایده‌ال بین ۲ تیم استقلال تهران و گهر در دورود مهیا است.

رضا آیت الله‌زاده  از آمادگی تیم گهر دورود در مقابل استقلال تهران خبر داد و گفت: تیم گهر دورود در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود، روز جمعه بازی خوبی از این تیم در مقابل استقلال تهران شاهد باشیم و امیدواریم که سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

آیت الله‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کشوری و استانی به خاطر موافقت بازی ۲ تیم استقلال تهران و گهر دورود در شهرستان دورود خاطرنشان کرد: همه مسئولان شهر از استانداری، اعضای شورای تامین، هیئت فوتبال و سایر ارگان‌های ذی‌ربط کاملا آماده برگزاری این بازی هستند.

مدیرعامل گهر دورود با بیان اینکه تیم گهر دورود هیچ‌گونه مصدومی ندارد، گفت: تیم گهر دورود لرستان با انگیزه است و پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب و با نشاط مردم لرستان از این بازی این تیم بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند.

وی افزود: از مردم لرستان خواهش می‌کنم، آن مهمان‌نوازی خود را به نمایش بگذارند و کاری کنند که انشاالله تمام بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر این تیم لرستانی را بتوانیم در این استان برگزار کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال گهر دورود و استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه اول دی‌ ماه در ورزشگاه شهر دورود برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.