- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اظهار نظر گهری‎ها پیش از دیدار با استقلال

 

478346_203 [1]

 

اظهار نظر گهری‎ها پیش از دیدار با استقلال

گزارش: مهران مریدی

 

دیدار گهر با استقلال در مرحله یک‎هشتم نهایی جام حذفی طبق اعلام سازمان لیگ قرار است روز جمعه یکم آبان برگزار شود.
به گزارش میرملاس نیوز؛ قرار است این دیدار در ورزشگاه تختی دورود برگزار شود و گهری‎ها معتقدند تنها در صورتی می‎توانند جلوی استقلال دوام بیاورند که این دیدار در لرستان برگزار شود.
در همین خصوص کاپیتان گهر به خبرنگار میرملاس گفت: با برگزاری بازی در دورود شرایط برای ما خیلی بهتر می‎شود و می‎توانیم با استفاده از امتیاز میزبانی روز سختی را برای استقلال رقم بزنیم.
مجید باجلان ادامه داد: نمی‎شود نتیجه را پیش‎بینی کرد اما تمام تلاش‎مان را به کار می‎گیریم که برنده بازی باشیم.
وی با بیان اینکه استقلال تیم خوبی است و نیمکتی قوی‎ دارد، تأکید کرد: در فوتبال ایران، بین بازیکنان فاصله‎ی زیادی نیست و بیشتر مسائل روحی_روانی تأثیرگذار است.
باجلان عنوان کرد: ما تیم دست و پا بسته‎ای نیستیم و با بازیکنانی که بیشتر جوان هستند سعی می‎کنیم با دوندگی زیاد کار استقلال را مشکل کنیم.
می‎توانیم استقلال را ببریم
یکی دیگر از بازیکنان گهر در این رابطه گفت: با توجه به اینکه بازی در دورود برگزار می‎شود، اگر روز خوب بازیکنان باشد می‎توانیم همان طور که پرسپولیس را در لیگ بردیم و داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد استقلال را شکست دهیم.
مجید خدابنده‎لو تأکید کرد: فوتبالیست‎های ایرانی زیاد با هم تفاوت ندارند و این تیم‎ها هستند که تفاوت دارند و جایگاه‎ها را مشخص می‎کنند.
وی با بیان این‎که در چند بازی گذشته عملکرد تیم رضایت‎بخش بوده، اضافه کرد: موفقیت در جام حذفی دور از دسترس نیست و باید تلاش کنیم قابلیت‎های خودمان را در این جام نشان دهیم.
خدابنده‎لو با بیان اینکه ما یتیم هستیم و هر روز مالک تیم عوض می‎شود، مدعی شد: اگر تیم ما مشکل مالکیتی نداشت بدون شک الان شرایط گهر به مراتب بهتر از این بود و وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر می‎داشتیم.
امیدوارم حاشیه‎ها بر متن غلبه نکند
همچنین مربی گهر به میرملاس گفت: استقلال بهترین تیم ایران است و با اینکه بازیکنان زیادی دارد در نیم‎فصل هم چند بازیکن جدید جذب کرده‎اند و بازی سختی در پیش داریم.
نادر فریادشیران با بیان اینکه برگزاری بازی در دورود کار را برای ما راحت‎تر کرده، اظهار کرد: قول می‎دهم شرایط سختی را بری استقلال رقم بزنیم و به برتری در این دیدار خوشبین هستیم.
وی اذعان کرد: به لحاظ بازیکن استقلال از ما خیلی وضعیت بهتری دارد و تلاش می‎کنیم به نحوی بازی کنیم که اگر هم باختیم بازنده‎ی سرفرازی باشیم.
فریادشیران در مورد اینکه حساسیت بین کادرفنی دو تیم با وجود مایلی‎کهن و قلعه‎نویی وجود دارد، بیان کرد: به این مسائل اهمیت نمی‎دهیم و این بازی هم مثل سایر بازی‎هاست که امیدوارم حاشیه‎ها بر متن غلبه نکند.
برگزاری دیدار در دورود شرایط را به نفع گهر تغییر داده
سرپرست گهر در این خصوص به میرملاس گفت: حداکثر تلاش برای اینکه بازی در دورود برگزار شود را انجام دادیم و خوشبختانه فدراسیون متقاعد شد که این بازی به میزبانی گهر و در شهرستان دورود برگزار شود.
محمد یاراحمدی افزود: تلاش می‎کنیم در این دیدار از آبروی فوتبال لرستان دفاع کنیم و به هیچ وجه از پیش بازنده نیستیم. برگزاری دیدار در دورود شرایط را به نفع ما تغییر داده است.
وی در ادامه تماشاگران گهر را مورد خطاب قرار داد و اضافه کرد: تماشاگران همت کنند و جو خوبی را در ورزشگاه حاکم کنند تا به همه ثابت کنیم که می‎توانیم در لرستان میزبان خوبی باشیم و پتانسیل اصلی فوتبال استان را به همه نشان دهیم.

یاراحمدی نتیجه این دیدار را غیرقابل پیش‎بینی دانست و تصریح کرد: برگزاری دیدار در دورود تقریباً مصاف را برابر کرده و تلاش می‎کنیم بازنده نباشیم.