تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مایلی‎کهن: سقوط ۴ تیم منطقی نیست/ نمی‎دانستم دورود کجاست!

  • کد خبر : 15039
  • 30 آذر 1391 - 21:41

مایلی‎کهن: سقوط ۴ تیم منطقی نیست نمی‎دانستم دورود کجاست! در نشست خبری که امشب در هتل زاگرس بروجرد و با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران استان برگزار شد سرمربی تیم فوتبال گهر دورود از بازی تیمش با تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان جدال «داراها و ندارها» یاد کرد. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز، محمد […]

1348930670_4294cc8a-274a-4d2a-9d5d-4b72d0e6de70
مایلی‎کهن: سقوط ۴ تیم منطقی نیست

نمی‎دانستم دورود کجاست!

در نشست خبری که امشب در هتل زاگرس بروجرد و با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران استان برگزار شد سرمربی تیم فوتبال گهر دورود از بازی تیمش با تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان جدال «داراها و ندارها» یاد کرد.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز، محمد مایلی‌کهن در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدتی که در فوتبال بوده‌ام همیشه سعی کرده‌ام مبارزه شرافتمندانه باشد و فردا هم همین‌طور خواهد بود. به عنوان نماینده‌ی باشگاه گهر به اعضای تیم استقلال خوش‌آمد می‌گویم.

وی گفت: امیدوارم فردا یک بازی جذاب را شاهد باشیم، سوت پایان هر بازی، سوت آغاز بازی بعدی است. خیلی ها آمده‌اند و رفته‌اند اما فوتبال باقی مانده و زیبایی فوتبال به همین پیروزی‌ها و شکست‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود در ادامه‌ی صحبت‌هایش بیان کرد: در این یکی دو روزی که در دورود هستیم فقط از مردم این شهر خوبی دیده‌ایم و نظم و انضباط آنها عالی است. زمین فوتبال ورزشگاه تختی دورود یکی از بهترین زمین‌هاست اما فضای استادیوم کوچک و تعداد صندلی‌ها کم است اما در سایر موارد این ورزشگاه مشکل خاصی ندارد.

مایلی‌کهن تاکید کرد: دنبال بازی جوانمردانه هستیم و یقین بدانید پا را از اصول جوانمردی خارج نمی‌کنیم و برای تضعیف استقلال از اهرم‌های غیرفوتبالی استفاده نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: ما هم به نوعی میهمان هستیم و با زمین و شرایط آب و هوایی آشنایی نداریم. یقیناً بازی سخت و جدال داراها و ندارها است. استقلال ساختار خوبی دارد و با بازیکنانی که در نیم‌فصل گرفته قدرتش چند برابر شده است اما بازیکنان ما هم با توجه به دو بازی اخیر انگیزه‌ی خوبی دارند و شور و اشتیاقی هم که لرستانی‌ها به تیم تزریق کرده‌اند انگیزه‌ی ما را چند برابر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با بیان این‌که شاکله‌ی اصلی تیم از بین رفته، عنوان کرد: برای ماندن در لیگ برتر کار سختی داریم و باید از ۱۷ بازی نیم‌فصل دوم، ۱۰ بازی را ببریم. متاسفانه سقوط چهار تیم مستقیم به لیگ دسته اول کار چندان صحیحی نیست و به نفع فوتبال ما نخواهد بود.

مایلی‌کهن با اشاره به کنار کشیدن هدایتی از فوتبال اظهار کرد: برخی از منابع دولتی استفاده کرده و به دنبال شهرت هستند که بلندگوهای متعددی دارند و از آنها دفاع می‌کنند. این افراد در مواقع لزوم که باید به تیم‌هایشان کمک کنند متاسفانه در کشورهای دیگر هستند. هدایتی از جیب خودش هزینه می‌کند اما با استفاده از راه‌های مختلف برای او مشکل ایجاد می‌کنند و می‌گویند می‌خواهد خودش را مطرح کند. حال من یک سوال دارم؛ چه اشکالی دارد که بخواهد خودش را مطرح کند؟ این شرایط به گونه‌ای پیش رفته که هدایتی را دلسرد کرده است.

وی با اشاره به رفع نشدن مشکل نیکبخت، تصریح کرد: خیلی از موارد مشکلات ایشان حل شده اما ۱۰ درصد باقی مانده که باید آن هم حل شود تا بتوانیم از این بازیکن باسابقه در نیم‌فصل دوم استفاده کنیم.

مایلی‌کهن با بیان این‌که من تا حالا نمی‌دانستم دورود در کجا واقع شده، گفت: از فوتبال ممنونم که آمدم این‌جا و این شهرستان را دیدم. حضور گهر در لیگ برتر می‌تواند تبلیغی برای شهرستان دورود و استان لرستان باشد. باید کاری کنیم که میزبانی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با اشاره به دیدار پرسپولیس و خیبر خرم‌آباد در جام حذفی که پرسپولیس در آن بازی شکست خورد، یادآور شد: در آن بازی خیبر شانس آورد و بازی نباید یک بر صفر می‌شد. واقعاً فوتبال خوبی بود و هر دو تیم خیلی تلاش کردند.

مایلی‌کهن در پاسخ به سوال خبرنگار میرملاس که «آیا فردا با سیستم دفاعی وارد بازی می‌شوید؟» گفت: من به فوتبال دفاعی اعتقاد ندارم و سعی می‌کنم بیشتر به حمله فکر کنم تا دفاع. برای بازی فردا برنامه‌های خاصی داریم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بازی استقلال – گهر لغو شد
    جهت اطلاع

  2. لغو بازی گهر و استقلال فقط با نظر داور است

  3. لیگ برتر – مسابقه تیم های گهر دورود و استقلال تهران در جام حذفی لغو شد.

    به گزارش خبرآنلاین؛ قرار بود استقلال و گهر امروز در دورود به مصاف هم بروند اما بارندگی شدید باعث شد تیم داوری مسابقه را لغو و به زمان دیگری موکول کند. شدت بارندگی به حدی بود که جهانبازی داور و مسعود مرادی ناظر داوری مسابقه به این نتیجه رسیدند تا بازی را ۲۴ ساعت عقب بیندازند. استقلالی ها هم در اتوبوس گیر افتاده اند و نمی توانند از پشت در ورزشگاه تکان بخورند و خودشان را به رختکن برسانند.
    با این شرایط استقلالی ها باید دوباره به اراک برگردند و یک شب آنجا اقامت کنند. این مسابقه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد

  4. آقایی مریدی شما طرفدار گهر لرستانی یا استقلال؟؟!!
    این چه عکسی ِ از سرمربی نماینده استان لرستان درج کردید؟؟!!
    حتی اگه اینترنت کل مملکت قطع شده باشه و یا همه دسترسی شما به عکسای بهتر نبوده اصلا عکس نمی گذاشتید خیلی بهتر بود..
    جای اینکه عکسی درج کنید که نماینده لرستان در موقعیت ضعف نشان بده یک عکس مقتدرانه استفاده کنید!!!
    عجیبه واقعا!!!!
    هر چی فکر می کنم واقعا متوجه نمی شم!!
    لطفا عکس عوض کن برادر!!!

  5. بسیار کار خوبی کردید که عکس عوض کردید!
    شما که زحمتکش هستید بیشتر دقت کنید.
    متشکرم!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.