تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

جوانان پلدختری با تحصیلات عالیه بیکار هستند/ استاندار به مشکلات رسیدگی کند

  • کد خبر : 15070
  • 01 دی 1391 - 16:08

  به گزارش میرملاس نیوز؛ امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر به علت نبود کارخانه مهم جوانانش با تحصیلات عالیه بیکار و در فقر و فلاکت بسر می برند که این بدبختی به خاطر برخی جناح بازیها و دودستگی هاست. به نقل از مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز […]

855019_orig

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر به علت نبود کارخانه مهم جوانانش با تحصیلات عالیه بیکار و در فقر و فلاکت بسر می برند که این بدبختی به خاطر برخی جناح بازیها و دودستگی هاست.

به نقل از مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: شهرستان ازنا که حدود ۱۰ هزار نفر از پلدختر جمعیتش کمتر است دارای کارخانه های متعدد بوده ولی در پلدختر خبری از این گونه صنایع اشتغالزا نیست.

وی گفت: جوانان پلدختری با مدارک و تحصیلات عالی بیکار هستند و انتظار دارند که حداقل کارخانه ای هم در این شهرستان احداث شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اگر رئیس جمهور به پلدختر سفر کند این مطالبات و درد دل های مردم را خواهم گفت، تصریح کرد: از مسئولان ارشد استان به ویژه شخص استاندار لرستان می خواهم به این شهرستان توجه کند.

امام جمعه پلدختر گفت: اگر حرف های من تلخ است ولی خواسته و درددل مردم این شهرستان است که لازم می دانیم مطالبات مردم ولایتمدار این دیار را به گوش مسئولان برسانم.

وی اظهارداشت: مردم از برخی تبعیض ها ناراحت هستند و با مراجعات مکرر به دفتر نهاد امامت جمعه پلدختر این نارضایتی را ابراز کرده اند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. جوانان پلدختری اصلاًناراحت نباشین آخه قراره تو کوهدشت میدان گازی بزنن نیرو کم داریم مطین باشید براتون پارتی بازی میکنیم…..

  2. امام جمعه ی عزیز هفته آینده به شهردای هم تذکر بده تا در جهت رفع سدمعبر خیابان امام خمینی پلدختر که خیابان سراسری می باشد اقدام کنند.مغازه داران پیاده روها را تصرف کرده اند و حق عابران را ضایع کرده اند.اجرکم عند الله زنده و پاینده باشی مرد مومن

  3. سلام…
    اولین دلیل بیکاری جوانان شهر ما وجود کوهدشتی پرشمار در تمام مشاغل دولتیه!!!
    یعنی ممکن نیست اداره ای کوهدشتی های شاغل(خصوصا پستهای مهم)بیشتر از بومیان نباشند…
    سانسور نکنید!!!

  4. درورد بر شرفت آقای لروند.واقعا یکی به داد ما برسه

  5. سلام مسئولین باید از حاج اقا لروند تلاش ومردم داری را یاد بگیرند خوش به حال پلدختر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.