- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جوانان پلدختری با تحصیلات عالیه بیکار هستند/ استاندار به مشکلات رسیدگی کند

855019_orig

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر به علت نبود کارخانه مهم جوانانش با تحصیلات عالیه بیکار و در فقر و فلاکت بسر می برند که این بدبختی به خاطر برخی جناح بازیها و دودستگی هاست.

به نقل از مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: شهرستان ازنا که حدود ۱۰ هزار نفر از پلدختر جمعیتش کمتر است دارای کارخانه های متعدد بوده ولی در پلدختر خبری از این گونه صنایع اشتغالزا نیست.

وی گفت: جوانان پلدختری با مدارک و تحصیلات عالی بیکار هستند و انتظار دارند که حداقل کارخانه ای هم در این شهرستان احداث شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اگر رئیس جمهور به پلدختر سفر کند این مطالبات و درد دل های مردم را خواهم گفت، تصریح کرد: از مسئولان ارشد استان به ویژه شخص استاندار لرستان می خواهم به این شهرستان توجه کند.

امام جمعه پلدختر گفت: اگر حرف های من تلخ است ولی خواسته و درددل مردم این شهرستان است که لازم می دانیم مطالبات مردم ولایتمدار این دیار را به گوش مسئولان برسانم.

وی اظهارداشت: مردم از برخی تبعیض ها ناراحت هستند و با مراجعات مکرر به دفتر نهاد امامت جمعه پلدختر این نارضایتی را ابراز کرده اند.