- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امروز به لحاظ بارش باران شهرستان دورود مشکلی برای برگزاری بازی ندارد

0 (3) [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از چند روز کشمکش و تغییر پی‌درپی تصمیم مسئولان سازمان لیگ، سرانجام مقرر شد تیم گهر ساعت ۱۳:۳۰دیروز در ورزشگاه تختی دورود و در مرحله یک هشتم جام‌حذفی میزبان تیم استقلال باشد اما بارش شدید باران و آب گرفتگی زمین ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری این شهر باعث شد دیدار ۲ تیم گهر و استقلال به تعویق بیفتد. در پی بارش شدید باران داور و ناظر مسابقه پس از بازدید از زمین ورزشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و در نهایت با تنظیم صورتجلسه‌ای مسابقه ۲ تیم با ۲۴ ساعت تاخیر امروز برگزار می‌شود. پس از این تصمیم مسعود مرادی، ناظر دیدار در خصوص لغو این بازی گفت: «از زمانی که وارد ورزشگاه شدیم سعی کردیم جلسه‌ای را با داوران و مسئولان برگزاری بازی ترتیب دهیم که در نهایت آقای یدا… جهانبازی، داور مسابقه تشخیص داد این دیدار برگزار نشود.» جهانبازی هم در این ارتباط گفت: «به دلیل ادامه بارش باران شرایط برگزاری بازی وجود نداشت و بازی به فردا (امروز) موکول می‌شود.» پیش‌بینی هواشناسی استان لرستان به صورت مکتوب برای بازی تیم گهر و استقلال به متولیان برگزاری بازی اعلام شد تا مطابق قانون بازی یک روز به تعویق بیفتد. به گفته نورالدین سپهوند، مدیر کل هواشناسی استان لرستان مطابق پیش‌بینی که به صورت مکتوب در اختیار برگزارکنندگان بازی قرار گرفته بارش‌ها تا شب گذشته ادامه داشت و امروز هوای دورود صاف و آفتابی است.

 همان‌طور که انتخاب شهر دورود برای میزبانی دیدار تیم‌های گهر و استقلال واکنش‌های مختلفی را در پی داشت، لغو بازی و تعویق یک روزه آن هم بی‌تبعات نبود. اعضای تیم استقلال که با وجود بارش برف صبح دیروز از اراک به سمت دورود حرکت کرده بودند زمانی که می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند به دلیل ازدحام جمعیت مقابل ورزشگاه یک ساعت طول کشید تا بتوانند به داخل راه پیدا کنند. پس از ورود کاروان استقلال به ورزشگاه، اعلام شد بازی لغو شده است. این موضوع باعث اعتراض شدید مسئولان تیم استقلال شد به طوری که علی امیری، معاون ورزشی استقلال گفت: «برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوق‌العاده ضعیف است و با این برنامه‌ریزی به استقلال ضربه می‌زنند.» منصور پورحیدری، سرپرست تیم استقلال از موضع شدیدتری وارد شد و گفت: «با توجه به این‌که روز چهارشنبه ۵ دی در لیگ برتر بازی داریم به هیچ عنوان نمی‌توانیم امروز با گهر بازی کنیم. رضا آیت‌ا…زاده، مدیرعامل باشگاه گهر که ثابت کرده در مصاحبه و مناظره چیزی کم از علی فتح‌ا…زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال ندارد در واکنش به لغو بازی و اعتراض استقلالی‌ها، لغو دیدار استقلال و گهر را به ضرر تیمش عنوان کرد و گفت: «روز سه‌شنبه ۴ دی باید به انزلی برویم و با ملوان بازی کنیم در صورتی که استقلال چهارشنبه با آلومینیوم هرمزگان بازی دارد. شرایط مالی خوبی نداریم و باید یک روز بیشتر هزینه کنیم. اگر دیروز دیدار برگزار می‌شد از هر لحاظ به نفع تیم ما بود.

 پس از این‌که به طور قطعی مشخص شد دیدار گهر- استقلال برگزار نمی‌شود حدود یک ساعت اتوبوس تیم‌های استقلال و گهر در ورزشگاه ماندند و سپس تیم استقلال به اراک و تیم گهر راهی بروجرد شدند. هواداران گهر که در بدو ورود تیم استقلال به دورود استقبال خوبی از این تیم به عمل آوردند بدرقه خوبی نیز از این تیم داشتند و بازیکنان استقلال را به شدت تشویق کردند. هواداران پس از این‌که مشخص شد بازی برگزار نمی‌شود مقابل در ورزشگاه تجمع کردند و پس از این‌که تیم استقلال رفت آن‌ها نیز محل را ترک کردند. تیم داوری و ناظران بازی به هتل زاگرس بروجرد رفتند. همه نیروهای حاضر در دورود نیز بسیج شده‌اند تا زمین مسابقه را برای بازی امروز مهیا کنند. همایون بهاروند، رئیس هیئت فوتبال استان لرستان هم به برگزاری بازی تاکید کرد و گفت: «با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی امروز به لحاظ بارش باران شهرستان دورود مشکلی برای برگزاری بازی ندارد و به احتمال قوی بازی گهر و استقلال در ورزشگاه تختی دورود برگزار خواهد شد.»