تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

بیوگرافی علی چراغیان – کاندید شهرستان دلفان

  • کد خبر : 152
  • 08 بهمن 1390 - 14:59

علی چراغیان متولد سال ۱۳۴۰ دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی می باشد و هم اکنون درمراکز آموزش عالی استان لرستان به تدریس دروس رشته علوم سیاسی می پردازد.وی در خانواده ای متوسط در روستای …

بیوگرافی علی چراغیان  – کاندید شهرستان دلفان

علی چراغیان متولد سال ۱۳۴۰ دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی می باشد و هم اکنون درمراکز آموزش عالی استان لرستان به تدریس دروس رشته علوم سیاسی می پردازد.وی در خانواده ای متوسط در روستای یوسف آباد از توابع شهرستان دلفان متولد شد، دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در نورآباد سپری و سپس به عضویت نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

همواره در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضوری چشمگیر داشته و در دوران دفاع مقدس حدود ۳۰ ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل بعنوان دیده بان ومسئول تطبیق آتش فعالیت نموده و در پشت جبهه نیز در مسئولیت هایی مانند تبلیغات و انتشارات،دبیرستاد پشتیبانی جنگ و… انجام وظیفه نموده است. پس از قطعنامه در سال ۱۳۶۸ تحصیلات عالیه را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده و از سال ۱۳۸۰ در کنار امور اجرایی به تدریس در مراکز آ موزش عالی اهتمام ورزید.

فعالیت های اجرایی او تلفیقی از امور مدیریتی، فرهنگی، آموزشی و سیاسی است،مربی گری در سپاه و بسیج، سمت هایی مانند مسئول فرهنگی سپاه استان لرستان، مسئول دارالقرآن بسیج، معاون سیاسی سپاه استان لرستان، سرپرست نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلفان و معاون فرماندار دلفان از دیگر سوابق ایشان است.از سال ۱۳۸۴ به درخواست وزارت کشور به سمت مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری لرستان منصوب واز ان زمان تا هنگام استعفا برای حضور درعرصه انتخابات مجلس نهم مسئولیتهایی از جمله مدیر کل سیاسی انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان را بر عهده داشته که به طور کامل در قسمت سوابق درج گردیده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 111در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۱۰۵
  1. سلام بر برادران عزیز سایت میرملاس
    به خاطر خدا اسم کاندیدی را که رد صلاحیت شده در سایتتون قرار ندید با تشکر

    • همه ی نورآباد می دونن که این خبر درسته

    • معلومه که دچار استیصال شدید _کل نورآباد می دونن تایید شده

      • با سلام حیف شد فکر می کردم سایت معتبری دارید اما با درج این خبر مأیوس شدم آقای چراغی رد صلاحیت شدند به استناد بند ۲۸ وبند ۱ عدم التزام به ولایت فقیه وانتساب به طیف مشایی رد صلاحیت شدند وتا دوم اسفند هیچ خبری از تأیید صلاحیت افراد رد شده وجود ندارد متأسفانه در دلفان ۷خط پایانی را حذف و در تیتراژ بالا خبر شما را بین مردم پخش کردند واین امر باعث سردرگمی مردم نجیب این شهرستان شده است امید است نظر سایت خودرا در باره خبر درج نمایید

        • صرفا جهت اطلاع رسانی به فرهادی
          اراده مومن اراده خداست وکدام مانعی است که در برابر اراده شکست ناپذیر الهی تاب بیاورد
          آقای چراغی به آغوش مردم مهر ورز دلفان برگشت

  2. به نظر من آقای چراغیان از همه شایسته تره _هر چی فکر می کنم بیشتر به ایشون ایمان میارم

    • “ایمان بیاوریم به فصل سرد “(زنده یا فروغ فرخ زاد ) این مقدمه را گفتم برای آنان که خبر از سردی زمستان ندارد و وقتی که یخ و بوران و سردی فصل سرد مواجه میشود آن وقت میداند که زمستان به معنی واقعی کلمه سرد سرد است! دوستان میر ملاسی ما مردم دلفان چراغی را با لقایش به شما بخشیدم مبارک وجود نجیبتان (جور شیر داتون حلالتون بو)

  3. اقایان میر ملاس نیوز با سلام شما چرا از بین تمام کاندیدای دلفان به دنبال رد صلاحیت شده ها هستید

  4. شما چه اصراری دارید که رد شده ،یعنی معنی احراز رو نمی فهمین مگه این که پست داشته باشین یا …؟

  5. جناب آقای “باخدا” چراغیان با پرونده سازی که علیه ایشون انجام داده بودن باز نتونستن رد صلاحیتش کنن.صلاحیت ایشون هم در این مرحله از بررسی صلاحیت ها احراز شد و به هیئت نظارت استان اعلام شد.
    ضمنا شما مدرکی دال بر اینکه کدوم نماینده بطور قطعی رد و کدوم نماینده تایید شده دارید!!اگه دارید به ما هم نشون بدید تا بدونیم. اول برو اطلاعات انتخاباتی رو افزایش بده بعدش بیا نظر بده.نتیجه قطعی صلاحیت ها دوم اسفندماه اعلام میشه.اون موقع میشه گفت کی رد شده و کی تایید شده.

  6. سلام بر برادران کوهدشتی اما متعجب شدم که چرا کسی که زمین وزمان میدانند که در طیف جریان انحرافی است وسالها خدمت صادقانه به آنها کرده ولوح افتخار آقای م را درکارنامه خود دارد وتوسط شورای نگهبان استان هم رد صلاحیت شده اینقدر بزرگ میکنید وشاید…..انشاء الله من در مورد آخر اشتباه بکنم .امید است که تجدید نظر کنید.

    • بنده واقعاًمتعجبم که انسان ها به خاطرپست ومقام بی محابا،ناجوانمردانه وغیرمسئولانه به دیگران تهمت می زنند. چراغی بی چاره چه گناهی کرده؟ولایتمدار،رزمنده،باسواد،کاردان،اصولگراو…که هست.

      • امین خان ،این چراغی که سنگشو به سینه میزنی تا دیروز کجا بوده؟؟؟؟؟؟؟ الان که به رای ما نیاز داره نورآبادیارو میشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه به این میگن انصاف؟تازشم به دلتون صابون نزنین تا ۱۰۰ سال دیگه هم این آقا تاٌئید نمیشه.خیالتون راحت!!!!!!
        مدیر محترم سایت میرملاس لطفا” با خبرهای دروغین اعتبار سایتتو زیر سوال نبر.

  7. مشکلات شهرخودتون را حل کنید چراغی از کی نوراباد امده الان با اشارات مشایی امده درضمن چرا عدالت اجرانمیکنید وبرای یک نفر تبلیغ میکنید؟

    • دوست عزیز این آی پی شماست (۲.۱۸۵.۲۱۶.۱۶۳ )
      شما برای ما شناخته شده هستین پس سعی نفرمایید با چندیدن اسم کامنت بزارین
      در ضمن تصمیم نهایی را شورای محترم نگهبان میگیرند پس تا آن زمان سعی کنید به کسی توهین و تهمت نزنید.
      با سپاس / میرملاس نیوز

      • شما وضیفه تان روشنگری است نه حمایت از یک کاندید خاصو معلوم الحال
        بهتر است عدالت را در مورد دیگر کاندیداها هم رعایت کنید

      • آقای به اصطلاح میرملاس نیوز یا همان میرحسین نیوز!! بهتر است اگر میتونید آی پی بنده رو هم در سایت بگذارید تا قدرت شما رو ما هم یک محک بزنیم!!آقای چراغی عدم احراز صلاحیت شدن چون سپاه از اون حمایت کرده بود و بهمین خاطر خیلی سنگین بود که اعلام کنند رد صلاحیت!!آقای چراغی وابسته به جریان انحرافی است و قطعا هرکسی پشتیبان ایشان باشد مشکلات استخدامی و…پیدا خواهد کرد همانطوری که خیلی ها طرفدار جریان فتنه بودن و الان دارند عواقب بینش ضعیف فکریشون رو میبینن

        • بیا عزیزم اینم آی پی شما ( ۸۱.۲۸.۳۵.۹۴ )
          ما از آقای چراغیان اصلا شناختی نداریم پس نمیتونیم وابستگی ایشان را به هر جریانی تایید یا رد نماییم ، چون تهمت و افترا محسوب میشود. پس همه باید منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان باشیم چون برای ما نظر این شورای محترم ملاک است .

  8. به فضل ورحمت الهی نماینده تام وتمام مقام عظمای ولایت ومرجعیت حضرت آیت الله خامنه ای در شهرستان دلفان بالاترین رأی را خواهند آورد امید است ۱۳اسفند ماه هرچه زودتر برسد تا چهره نفاق وانحراف مشخص و مجلس نهم باشکوهتر از مجلس هشتم باشد هرگز طیف مشایی و انحراف وفتنه نمی تواند چهره دلفان را مخدوش کند البته شما هم بهتره افراد با صلاحیت وتأیید شده را معرفی کنید اگر آقای چراغی مدرکی دال بر تأیید یه توسط شورای نگهبان دارد در همین سایت بگذارد چطور در کمتر از ۴۸ساعت تأییدی گرفت براساس اعلام فرمانداری که در سایت شما هم آمده در دلفان فقط محمدی ومرادی وعبدالهی تأیید شده اند وبعد از محمدی، سوری از الشتر بیشترین رآی را خواهند آورد هرچند کاش چراغی هم بود ومحک مردم را می دید همه واقفند که اگر رد صلاحیت هم نمی شد فقط ۲۰۰۰هزار رأی می آورد

    • درابتدا باید به اطلاع برسانم روز انتخابات ۱۲ اسفند میباشد
      درضما بدون هیچ گونه طرفداری از کاندیداها جوئ حاکم بر شهر وروستا کاملا به نفع آقای چراغی می باشد
      لطفا از نوشتن اطلاعات بدون مطالعات خوداری کنید

  9. بهتر نیست تا دیر نشده واقعیت را ببینید که چقدر اقای مرادی مورد حمایت و استقبال مردم است

  10. علی چراغیان مدیر – مدبر- کاردان و توانمند هستند و شایستگی نمایندگی مردم شریف دلفان را دارند .سوابق ایشان نشان از ولایت مداری و التزام به اسلام و رهبری است چطور میشود کسی را که آخرین پستش معاون سیاسی امنیتی استانداری بوده را وابسته به جریان … دانست ؟در ضمن ایشان رد صلاحیت نشدند و نظر هیات نظارت استان عدم احراز بود که به لطف خداوند و کوری چشم بدخواهان احراز ایشان تایید گردید .به امید پیروزی دلسوزان نظام و انقلاب ×

    • ایشان (چراغی) درزمان صدارتشان دراستانداری برای دلفان چه کارهایی کرده اند اگرممکنه برخی راذکرکنند ممنون میشیم

  11. سلام دوستان میر ملاسی،شما به جومونگ خودتون برسید مختار ما با این قد وقیافه هم مایوسمون کرد ،هم شخصیت مختار را،واقعااااااا مختار ای جوری بود ؟//نون به نرخ روز خورررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. صرفا جهت اطلاع کاندیداهای سلسله ودلفان
    در طی جمع آوری اطلاعات میدانی از سطح شهر وروستاهای دارای جمعیت بیش از ۵۰۰نفر درخصوص تعدادآرا کاندایدهای حوزه سلسله ودلفان نتیجه بدست امده حاکی براین مطلب است علی چراغیان در رده اول میباشد

    تمامی اطلاعات به صورت سند قابل مشاهده می باشد

  13. نظر درمورد کاندیداکوهدشت طبق امارکلی امامی اول میشه

  14. نمیشه درباره آدما با این اطمینان قضاوت کرد.بهتره منتظر بمونیم که تایید شده های نهایی مشخص شن

  15. با سلام. مردم نوراباد انتخاب خود را کرده اند و مرادی را به عنوان شایسته مد نظر دارند. شما بهتر است به جای تبلیغ برای فردی معلوم الحال کمی هم نظر مردم نوراباد را مورد توجه قرار دهید.

  16. نور آباد به ما چه ربطی داره؟

  17. چراغیان همواره عامل به دستورات اسلام ومدافع نظام وولایت بوده وخواهدبود،همه اورابه نیکی وصداقت میشناسند،دسیسه هاراه به جایی نمیبرند.آگاه باشیدمنحرفین باشبهه آفرینی سربازان نظام وولایت راموردهدف قرارمیدهند،

    • باری کلا به سطح فکرت که سنجیده حرف میزنید نه مثل آقایون که از روی تعصبات الکی جانبداری میکنند

  18. به مردم فهیم دلفان
    راستی یک کاندید با ۴۷ مورد تایید می شود و یک کاندید با یک حرف بدون مدرک احراز نمی شود این است عدالت کجایند حامیان عدالت,,,

  19. دورود برشما ، خواستم تحلیل کنم اتخابات دلفان را : الشتر با ۵۵۰۰۰ رای با مشارکت ۱۰۰% سوری با ۲۰ تا ۲۲ هزار و + ۵۰۰۰ رای دلفانی در خوشبین تر ین حالت و دلفان چراغی با ۴۰ تا ۴۳ هزار رای
    + ۸۰۰۰ رای در الشتر نفر اول خواهد بود . تا به امروز این .

    • ضمن تبریک به مسئولین سایت میرملاس نیوز به خاطر این همه شهرت وانفجار تبلیغاتی در استان لرستان
      یقین داشته باشید مردم نجیب الشتر هنوز مخالفت شدید چراغی را در جلوگیری از جدایی سلسله از دلفان در زمان صدارت استانداری ایشان ازیاد نمی برند
      ««چراغیان معاون سیاسی استانداری لرستان به شدت با جدایی حوزه انتخابی سلسله (الشتر)از حوزه انتخابیه دلفان مخالفت نمود »»این سر تیتر روزنامه جام جم مورخه ۸۹/۱۲/۳ضمیمه لرستان ودلفان بود که همه الشتری های نجیب وفهیم را برای همیشه دل آزرده خاطر نمود.

      گرین، کوه استوار (حاج محمد محمدی ) مجتهد عالی مقام پیرو راستین ولایت مطلقه فقیه است کی می توان گرین و هنجس قهرمان(علی امامی راد) را با باد هایی چون چراغی و… لرزاند !!!

  20. آقای چراغی ۸۰% آرای مردم شزیف دلفان و ۳۰% آرای مردم عزیزسلسله را دارد

  21. بوی بهبود زاوضاع جهان می شنوم شادی آورد گل وباد صبا شاد آمد

    دلفریبان نباتی همه زیور بستند دلبر ماست که با حسن خداد آمد

    مژده به جوانان سلسه ودلفان که ایام غم واندوه به پایان می رسدو انشاء الله علی چراغیان تغیییری مدرن ونو

    بوجود می آورد و تومار سنت گرایی رادرهم خواهد پیچید و خرد جمعی و تولید ونوآوری را جایگزین خواهدکرد .

    میر ملاس دست مریزاد ، صبور باش مثل کوه که لرستان باید به شما مردان خرد واندیشه افتخار کند . وامام

    بزرگوار فرمودند برای خدا کار کنید که کار کردن برای خدا دلسردی ندارد . چراغی زلزله محبوب هرچه دله

  22. سلام علیکم ، در یک کلمه همه با هم به برادر لایق و شایسته چراغیان را می دهیم

  23. خوشحالم میرملاس یک سایت زنده وپویاست ولی اگر قوانین حداقل اخلاقی وقانونی را رعایت کند واسم فرد رد صلاحیت شده را درسایت نزند مطمئنا منطقی عمل کرده است واگر هم بدلایلی که خودش میداند نمی تواند پاک کند بایستی بیوگرافی دیگر کاندیدای سلسه ودلفان را درج نماید انشاءالله که موفق باشند.

  24. بابا این همه غوغا برا چیه ؟نماینده ای که۴دوره اعتماد مردم پشتیبانش بوده معلومه مردم عملکردشو دوست دارن پس شما هم به خواسته ی مردم احترام بذارید و الکی از اسم بردن رد صلاحیت ها برای خواسته های شوم خودتون استفاده نکنیدعزیز دلم…!!!!!!!!!!!

    • عزیز دل مردم دیگه سرگوششان باز شده الان شما ببینید در هر خانواده نورآبادی افراد تحصیلکرده با مدارک علمی بالاتر از کارشناسی یا دارند یا در حال تحصیل اند پس دیگه مردم آگاهند و نمی خواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند دیگه زمانی فرا رسیده که یک فرد لایق بر کرسی که نماینده این مردم است بنشیند. کسی که ۴ دوره در مجلس نشسته و حتی یک بار کسی او را نه در رسانه نه در صحن مجلس و مهمتر از همه در “””عمل””” کاری از او ندید جز یکسری نصب و عزل که اصلا وظیفه قانون گذار نیست(فردی که نمی داند یک نماینده چه وظایفی دارد) انتخاب نمی کنند .

  25. جناب اقای ازادبخت اگر شماودوستانتان مدرکی دال بر تایید اقای چراغی دارید لطفا در سایت ان را نمایش دهید وهیچ لزومی ندارد که شما از این اقا که رد صلاحیت شده است وتا این لحظه هیچ مدر کی برای تایید صلاحیت خود ندارد حمایت نماییداین اقا با جوسازی ودادن دروغ به خورد مردم دلفان هنوز خود را در صحنه انتخابات مطرح میسازد در حالیکه هیچ امیدی به بازگشت او وجود ندارد در ثانی اگر هم در صحنه باشد جز سه کاندید برتر نمی باشد.شما هم بهتر است در درج موضوعات ومطالبتان بیشتر دقت نمایید واز هیچ کاندیدی حمایت نکنید

    • سلام بر همشهری عزیزم
      مطمئن باشید میرملاس نیوز به هیچ عنوان از کاندید خاصی حمایت نخواهد کرد چون به دیگر کاندیداهای دلفان دسترسی نداریم نمیتوانیم از آنها نیز مطالبی درج نماییم
      بنده همین جا از همه ی همشهریان نورآبادی درخواست میکنم که مطالب و عکسهای مربوط به کاندیداهای مورد علاقه اشان را برای درج در این پایگاه خبری برای ما ارسال نماییند.
      mirmalas@gmail.com
      ما نمی بازیم چون مامور یه تکلیفیم نه نتیجه

      • درود بر این سایت به خاطر مطالب مفید و اطلاع رسانی خوب از مسولانش سپاسگزاریم.نورآبادی ها

      • امین جان خیلی ها هنوز رسالت خبری رو از حمایت از کاندیدای خاص تشخیص نمیدن موفق باشی همشهری خوب و دانای من

  26. خوشبختانه معلوم شد کی رد صلاحیت شده. محمدی از شورای نگهبان کشور رد صلاحیت شد.چراغیان بعد عدم احراز سریع بعد از ۲۴ ساعت صلاحیت ایشان احراز و تایید شد.
    کجایند کسانی که در همین پست سنگ تاییدی محمدی و رد شدن چراغی رو بر سینه میزدند.چی شد پس!!!؟ پس چرا شما رد صلاحیت شدید؟؟

  27. جناب اقای چراغی چندین سال معاون سیاسی استاندارد بوده چه گلی به سر مردم نوراباد زده که حالا فکر نمایندگی مردمه نوراباده .ازموده را ازمودن خطاست

  28. بجای بیوگرافی کاندیداهای شهرهای دیگه یه کم کاندیداهای شهر خودمون رو برا جوونها معرفی کن .

  29. اقای علیداد عدالتجو: محمد محمدی برازنده طایفه شماست نه کل دلفان ، اخه شما که تو طایفتون هیچ بیکاری نمونده!!!!!!!!
    و این رو بدونید که زندگی گهی پشت به زین است و گهی زین به پشت تا به امید زین به پشت که ۲۰ روز دیگه واستون مونده

  30. میر ملاس چرا این کار روی میکنی چرا چرا چرا مگه سایت نظر سنجی نسیت پس چرا نوشته منو حذف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعیت تلخه نه؟؟؟؟؟؟؟

  31. سلام
    دوستان عزیز، همشهریان نورابادی جان عزیزتان به محمد محمدی رای بدید
    محمدی بیاد پایین ما زنده نمیمانیم
    ای خداااااااااااا

  32. محمدی دیگر خداحافظی کن و دست از سر این مردم بردار شاید کسی به مجلس برود که حداقل به فکر این منطقه های محروم نوراباد باشد

    • بنده خدا چرا خودتو نماینده اتیوندوکاکاوندمعرفی میکنی . بهتره نظرتو ازجانب خودت بگی چرا که این روزا دیگه پدر نمیتونه جای بچه اش هم تصمیم بگیره

  33. علیک سلام حسین جان راست میگی اگه اقای محمدی رای نیاره شما رولایق هیچ پستی نمیدونن !ولی باز امیدت به خدا وبعد به نماینده لایق ودلسوز مردم (یعنی آقای چراغی) باشه

  34. هوالجمیل: یک کلام ختم کلام”به یقین استاد چراغی بر مسند نمایندگی سلسله ودلفان خواهند نشست” چرا که فقط ایشان لیاقت و شایستگی این کار را خواهند داشت.ما فرهنگیان به اسوه ی مدیریت و خلاقیت و عادل اقای چراغیان رای خواهیم داد.

  35. آقای چراغی ما به هیچ وچه حرکات سرد و بی روح شما را در دانشگاه فراموش نکرده ایم شاید یادت رفته هر چه می او مدیم دور و ور شما . حتی بیرون از جو کلاس با شما لکی حرف میزدیم اصلا خودتو نورآبادی نمیدونستی و به فارسی جواب سر بالایی میدادی ؛حتی آنقدر برای ما دانشجویان دلفانی ارزش قائل نبودی که برای یک لحظه مکث کنی حالا با چه رویی به این صحنه حساس پاگذاشته ای؛ اینو بدون هرچی بکاری همان را درو خواهی کرد ، آدم خوبه از خودش مایه ای داشته باشه بعد از این کارو بکنه؛و یا در دوران معاونت سیاسی شما آیا یک بار شد استاندار را به این شهرت بیاری و از ایشان امتیازی برای این شهر بگیری البته ببخشید شما الان یک ماهه نورآبادی شدی ؛شما با یک مسولیت جزیی خودتو گم کرده بودی وای به حال روزی که نماینده بشی .

    • هزاران بار پاسخ این سؤال داده شد ولی واقعا باید گفت جواب ابلهان خاموشیست!

    • آفرین بر شما دانشجویان فهیم دلفانی که سوابق انسانهایی را که گذشته خود را فراموش کرده اند را به یادشان می آورید .ولی افسوس

  36. زنده باد محمدی دلاور

  37. دوستان بهتر یک نگاهی هم به نظر سنجی داشته باشن بعد نظراتشون رو بدن که یک مقدار به واقعیت نزدیک باشه!!

  38. زنده باد آل کاظمی،کاندیدای مورد حمایت افراد آگاه،مومن و متعهد

  39. باعرض سلام اینو مطمئن هستم که شما نه دانشجو ونه فرهنگی هستید چون یک انسان فرهیخته درمورد یک شخصیت بزرگ فرهنگی اینطوری حرف نمیزنه ازخداوند منان خواستارم شما رابه راه راست هدایت فرماید

  40. ازموده را باز آزمودن خطاست بیایید تا طرحی نو براندازیم
    طبق دیدگاههای نوین علمی صراحت کلامی مبین فرهیختگی و شایستگی افراد است که خود گواه هست و نیازی به بیان نیست شما بمانید و تعصباتتان روزگار نیز می داند خلایق هرچه لایق

  41. به نظر من از آقای چراغی لایق تر در بین کاندایدا ها وجود ندارد
    ود راخر اراده مومن اراده خداست وکدام مانعی است در برابر اراده بی انتهای الهی تاب بیاورد

  42. با سلام خدمت تمام مردم سلحشور وهمیشه در صحنه نورآباد خسته نباشید عرض کرده اینجانب صحبتی با آقای چراغی وطرفداران وی دارم.

    ۱-آقای چراغی عزیر جنابعالی از زمان انتصاب خود به عنوان معاون سیاسی استاندار به صورت مکرر به تخریب عقاید ومقدسات گروه اهل حق پرداخته وحتی با نامه های فراوان از فرماندار وقت خواسته که نسبت به سرکوب آنها اقدام گردد. (البته در این خصوص مدارک زیادی نزد خود مردم موجود می باشد)اکنون انتظار رای داشتن از این فرقه محال خواهد بود.
    ۲-آقای چراغی از این اینکه جنابعالی فردی با سواد و در امور سیاسی فردی موفق هستید شکی وجود ندارد ولی تا کنون از زمان خدمت خود در استانداری تا زمان استعفاء خود چه خدمتی را برای مردم شهرستان انجام داده اید(البته نماینده گان گذشته هم هیچ کاری را انجام نداده اند)

  43. بر ایوان کسری حکیمی نگاشت کزین کاخ باید گذشت و گذاشت مردم فهیم دلفان،اگر طالب ان هستید که شهری مدرن با مدیریتی فوق نوین و امین و عادل داشته باشید باید ریشه ها را کنار گذاشت و کاری به اقوام و نیاکان و طایفه و جناح نداشته و به عقل و درایت و تدبیر مراجعه نموده تا شهرمان از بقیه شهرهای لرستان عقب نماند و با یه جهش و شوک رو به پیشرفت و تکامل پله های ترقی را بپیماید پس با انتخابی درست بیو گرافی کاندیدا را بالخصوص چراغی را مطالع فرمایید تا فرهنگ و بافت شهرمان تغییر نماید و با توسعه ی کارخانجات جوانان بیکارمان دارای شغل و حرفه ای در شان و منزلت خود شوند.واقا ننگ است شهر دلفان با جمعیت کثیر و رتبه دوم از نظر تعداد روستا در سطح کشور از داشتن یک کارخانه محروم باشد،الظلم لا یترک(ضلمی است که هرگز بخشیده نمی شود توصیه به عملکرد نمایندگان اسبق من الله التوفیق

  44. خدا وکیلی در عجبم از توقع این آقا!!!!! تا حالا از اسم دلفان و دلفانی حالت بهم میخورد “خداییش الان چطور توقع داری بهت رای بدیم؟؟؟؟؟؟شما که به قول خودتتون مدرس دانشگاهین تا حالا به این شعر برخورد نکردین!؟ هرکسی کو دور ماند از اصل خویش/باز جوید روزگار وصل خویش=>شما که چنین سودای در سر داشتین بهتر بود که حداقل منکر دلفانی بودنت نمی شدین

  45. و.عده ما۱۲ اسفند
    چراغیان۱۰۰٪
    مدیر، مدبر، باسواد، مردمی، خلاصه همه جوره لایقه………..
    only cheraghyan

  46. آره خداییش چراغیان لایق ترینه

  47. مرد علم و عمل فقط چراغیان

  48. هوالمراد و هوالجمیل و هوالصبور: مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست تاکنم جان از سررغبت فدای نام دوست. اری تقدیر و سرنوشت در این است که کاندیدایی جوان از پست و مقام و منزلتی که بعضی نمایندگان فعلی و کاندیدای حاضر ارزوی ان را در ذهن تصور می کنند این استاد گرانقدر علم سیاست از این مقام و منزلت می گذرد انهم به صرف تعالی و پیشرفت و تغییر بافت و فرهنگ شهر دلفان و سلسله،فی النهایه ایا ما مردمان دیار سلسله و دلفان چرا به این اسطور رای ندهیم، من الله التوفیق

  49. چراغی میبره اگه ندیدین

  50. آقای چراغیان برای نوراباد افتخار آمیز است و ان شاالله برنده خواهد شد.

  51. بیا تا گل برافشانیم
    آقای چراغیان لایق ترینه

  52. محبوبترین کاندید نوراباد

  53. کاندید این دوره سلسله ودلفان ….

  54. کاندید محبوب سلسله و دلفان .سوری

  55. با سلام بر تمام مردم شهرستان زیبابی نورآباد.از تمام مردم عزیز خواهشمندم که بااطلاع کامل کاندید خود را انتخاب کنند و همه میدانیم که آنهای که تا الان بودن چقدر صلاحیته خودشونو نشون دادن خواهش میکنم بدونین که به کی زای میدهین

  56. با سلام خدمت مردم عزیز نورآباد امیدوارم مردم خوبمون به اونی که صلاحیتشوداره رای بدن اونی که لایقش هست رو انتخاب بکنن.

  57. هم شهریان گرامی اینو بدونید که حق ما نیست که هر شب ۴ اتوبوس به تهران و ۳ اتوبوس کارگر به ماهشهر صادر کنیم
    جمله ام خنده داره اما واقعیته.
    بر این اساس دقت کنید که دارید به چه کسی رای می دهید.
    کسی باید بره که بتونه این وضع رو تغییر بده.

  58. خوب که ندارن این آقایان کاندید ما پس خواهشاً بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنید.

  59. به هر حال بااینکه اقای چراغیان نماینده نشدن اما ازصلاحیت وشایستگی ایشان یک درصد هم کم نمیشه.ما طرفداران اقای چراغیان تاپای جان به ایشان وفاداریم وحاضریم جانمان را فدایشان کنیم.

  60. بی تو هرگز عشق من توی

  61. علی چراغیان یک نماینده برتر در شهرستان دلفان است

  62. به امید خدا و همت مردم هوشمند سلسله و دلفان
    دکتر یحیی ابراهیمی پیروز میشود. زنده باد

  63. بشارت باد که روز به روز بر تعداد مردمان فهیمی که در ذهن روشن خویش، مردم‌سالاری را جایگزین قبیله‌سالاری؛ و شایسته‌سالاری را جایگزین غوغاسالاری کرده‌اند افزوده می‌شود. زنان و مردانی که یقین دارند

  64. خیلی کاندیده خوبیه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.