تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

زخم گهر با داروی میزبانی التیام نیافت/ شکست مقابل استقلال تهران

  • کد خبر : 15255
  • 02 دی 1391 - 15:28

  به گزارش میرملاس نیوز؛ دیدار تیم های گهر دورود لرستان و استقلال تهران لحظاتی پیش در ورزشگاه تختی دورود با نتیجه ی یک بر صفر به نفع استقلال تهران پایان یافت و استقلال با این برد به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال کشور راه یافت.این دیدار قرار بود دیروز برگزار شود که شرایط نامساعد […]

20121012140722_01

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ دیدار تیم های گهر دورود لرستان و استقلال تهران لحظاتی پیش در ورزشگاه تختی دورود با نتیجه ی یک بر صفر به نفع استقلال تهران پایان یافت و استقلال با این برد به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال کشور راه یافت.این دیدار قرار بود دیروز برگزار شود که شرایط نامساعد جوی مانع از آن شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. استقبال گرم و کم نظیر مردم شهرستان دورود از بازی گهر و استقلال در چارچوب جام حذفی شاید برای خیلی از اهالی فوتبال غیره منتظره بود.

    برخورد خوب مردم دورود جوابی بود بر همه جوسازی‌هایی که پیش از این بازی صورت گرفته بود.

    بارش شدید باران در روز اول دی، موج سیاه نمایی از اینکه ورزشگاه تختی دورود نمی تواند استانداردهای لازم برای برگزاری بازی به این مهمی را داشته باشد به اوج خود رساند و حتی نگرانی هایی را در این زمینه ایجاد کرد.

    عده ای نیز ورزشگاه شهید متقی ساری و فاجعه رخ داده در این ورزشگاه را به یاد آوردند، شاید هم حق داشتند. اتفاقات تلخی که در این ورزشگاه رخ داد باید هم هر کسی را بترساند اما روز گذشته برگزاری بدون دردسر بازی گهر و استقلال نشان داد که همه خیلی زود قضاوت کردند.

    در اینکه ورزشگاه تختی دورود باید بیش از این بازسازی شود تا بتواند استانداردهای AFC را بگیرد شکی نیست اما گناه مردم دورود چیست که باید تاوان بی توجهی عده ای از مسئولان استانی و یا حتی کشوری را بدهند؟

    به گواه و گفته خود اعضای تیم استقلال که قبل از برگزاری بازی تمام تلاش خود را کردند تا بازی در استان لرستان برگزار نشود و مصاحبه های آنها در آرشیو رسانه ها موجود است، در ورزشگاه تختی دورود نه تنها هیچ گونه بی احترامی ندیدند بلکه در کمال آرامش و متانت مردم غیور دورود به تماشای بازی نشستند و خراشی هم بر صورت کسی ننشست.

    وقتی بازی به این حساسی و مهمی بدون کوچکترین اخلالی از سوی هواداران در چنین شهری برگزار می شود و حتی اگر ظرفیت ورزشگاه تختی اجازه می داد افراد بیشتری به ورزشگاه می آمدند، نباید مسئولان استان لرستان و حتی مسئولان ورزشی کشور را به این نتیجه برساند که باید فکری به حالا علاقمندان این منطقه کنند؟

    سوال این است که چرا از ابتدای فصل چنین ورزشگاهی برای تیم گهر مهیا نشد؟

    این حق مردم علاقمند و نجیب دورود نیست که دارای ورزشگاهی لایق خود باشند؟ چه زمانی قرار است به وضعیت چنین شهرهایی که قطعا در سرتاسر ایران کم نیست، رسیدگی شود؟

    اکنون باید تمام آنهایی که فکر می کردند چون سالهاست در شهری مثل دورود و حتی استان لرستان بازی به این مهمی برگزار نشده طرفداران فوتبال نمی‌توانند سربلند از این آزمون خارج شوند، سرافکنده شده باشند و به جای سیاه نمایی به این بیندیشند که چطور با بی تدبیری کاری می کنند که چنین شهرهایی در انزوا بمانند و در عوض در ورزشگاه های بزرگ، همچنان شاهد بی‌فرهنگی‌هایی باشیم که هر فصل بدتر از سال قبل است.

    به نظر می رسد فدراسیون به عنوان متولی فوتبال باید دقت بیشتری روی این مسائل داشته باشد و از طریق وزارت ورزش پیگیر این باشد که چرا باید در چنین مکان هایی که علاقه مندان به فوتبال تیم شهر خود را سربلند می کنند این چنین در فقر رسیدگی به سر برند و کم‌ترین توجه ها به چنین استان هایی شود؟

    راستی کار هیئت های فوتبال چیست؟ در باشگاه گهر چه می گذرد؟ آیا نباید کسی برای احقاق حق مردم صدایش را بلند کند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.