- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قلعه‌نویی: فهیم‌ ترین تماشاگران فوتبال را در دورود دید‌م

amir [1]

 

سرمربی تیم استقلال تهران گفت:‌ مردم دورود امروز در استقبال از تیم‌های استقلال و گهر سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ امیر قلعه‌نویی عصر امروز پس از دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران در جام حذفی که با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مسابقه گفت: ‌انصافاً یکی از زیباترین بازی‌ها را از سوی تماشاگران و بازیکنان دو تیم شاهد بودیم.

وی افزود: به نظر من اگر امروز استقلال توانست در دورود بازی کند مابقی تیم‌ها نیز می‌توانند در این شهرستان بازی کنند.

قلعه‌نویی یادآور شد: در این مدت که در فوتبال بوده‌ام امروز یکی از بهترین روزهای من بوده که جا دارد تقدیر و تشکر کنم از مردم لرستان به ویژه تماشاگران تیم گهر دورود که انصافاً با تماشای زیبای خود سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: سازمان لیگ باید از فصل دوم برای برقراری بازی‌های لیگ برتر تیم دورود در ورزشگاه این شهرستان با وجود این همه هوادار خونگرم زمینه را فراهم کند.

قلعه‌نویی تصریح کرد:‌ افتخار می‌کنیم که نخستین تیم لیگ برتری هستیم که امروز به دورود آمده‌ایم و امیدواریم که سایر تیم‌ها نیز به این شهر بیایند و بازی‌های خود را در این شهرستان برگزار کنند.

وی گفت: در طول عمر بازی خود کمتر شاهد اینگونه تماشاگرانی فهیم بوده‌ام که بدون توهینی تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند. باید اینگونه تشویق‌ها در سایر ورزشگاه‌های کشور به وجود بیاید.

قلعه‌نویی در خصوص فرهاد مجیدی یادآور شد:‌ فرهاد مجیدی جزو سرمایه‌های استقلال است و امیدواریم بیاید و به این تیم کمک کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مسابقه در لرستان یادآور شد: هواداران تیم گهر دورود با اینکه تیم‌ آنها باخته بود اما هیچ گونه بی‌احترامی از سوی این تماشاگران شاهد نبودیم که جای تشکر و تقدیر دارد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که چرا هتل استان مرکزی را انتخاب کرده‌اید، گفت: پیگیری کرده‌ایم که در استان لرستان هتل مناسبی که نزدیک به شهر دورود باشد وجود نداشت به همین خاطر در اراک مستقر شدیم.

‌دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران با برتری یک بر صفر استقلال و صعود آبی‌پوشان به یک چهارم نهایی این مسابقات به پایان رسید.