- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتظار کوهدشتی ها برای کلنگ ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابه

IMAGE634261184768112480 (1)

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در خصوص ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابه در کوهدشت گفت: در انتظار تخصیص بودجه لازم برای ساخت آن هستیم و تمام اقدامات لازم از طرف ما صورت گرفته است.

اردشیر شیخ آزاد در گفت وگو با ماد اظهار کرد: این پروژه جزو مصوبات سفر سوم دولت بوده است و برای اینکه بتواند اجرا شود باید مطالعات لازم صورت می گرفت که خوشبختانه با تخصیص بودجه لازم مطالعات آن درسال گذشته به پایان رسیده وتمام مستندات لازم به وزرات بهداشت و معاونت راهبردی رئیس جمهورارسال گردیده است تا بر اساس ماده ۲۱۵ قانون برنامه ۵ساله توسعه شاهد تخصیص بودجه جهت شروع عملیات اجرایی باشیم.
وی افزود: اقداماتی که از طرف ما برای تخصیص بودجه نیاز بوده،یکسری مدارک است که آنها را تحویل داده ایم وعلاوه بر آنها دوازده مورد کار مانند: مطالعات فاز مقدماتی یا مجوز محیط زیست و.. که آنها را هم تحویل داده ایم و تنها در انتظار تخصیص بودجه در لایحه بودجه امسال هستیم.
کارشناسان معتقدند،باعنایت به اهمیت احداث بیمارستان مذکور و پیگیری های انجام شده توسط نماینده پیشین جهت اخذ این مصوبه ممتازوانجام تمامی مراحل مورد نیاز ازجمله مطالعات احداث واخذمجوزات، شایسته است تمام مسوولین شهرستانی واستانی وحتی مردم کوهدشت پیگیر تخصیص بودجه ی احداث در لایحه بودجه امسال باشند.