تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

مایلی‌کهن: مردم دورود و لرستان از آزمون بزرگی سرافراز بیرون آمدند

  • کد خبر : 15312
  • 02 دی 1391 - 22:01

مایلی‌کهن: مردم دورود و لرستان از آزمون بزرگی سرافراز بیرون آمدند به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز، محمد مایلی‌کهن گفت: خوشحالم با بازی جوانمردانه‌ای که انجام دادیم، مقابل استقلال باختیم. سرمربی گهر پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به هیچ وجه دنبال حاشیه نیستم و از حواشی منفی […]

مایلی‌کهن: مردم دورود و لرستان از آزمون بزرگی سرافراز بیرون آمدند
n00232288-b

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز، محمد مایلی‌کهن گفت: خوشحالم با بازی جوانمردانه‌ای که انجام دادیم، مقابل استقلال باختیم.
سرمربی گهر پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به هیچ وجه دنبال حاشیه نیستم و از حواشی منفی نیز بر علیه حریفان استفاده نمی‌کنم. خوشبختانه مردم دورود و لرستان از آزمون بسیار بزرگی سرافراز بیرون آمدند. برگزاری مسابقه در دورود و نوع برخورد تماشاگران بیانگر خیلی چیزهاست. همیشه معتقدم، تماشاگر باید از فوتبالی زیبا لذت ببرند. درست است که گهر امروز باخت ولی مردم کاری کردند که همه از آنها تعریف کنند.
وی با اذعان به این‌که تقابل استقلال و گهر تعبیر واقعی دارا و نداراست، بیان کرد: در نیم فصل دوم برای باشگاه صرفه‌جویی کرده‌ایم ولی در طرف مقابل استقلال هزینه‌های میلیاردی انجام داده است. چه انتظاری دارید که مانند استقلال باشیم؟ توان ما بیش از این نیست. تنها به تجربه استقلال باختیم. اگر کمی شانس با ما یار بود، شاید نتیجه چیز دیگری بود.
مایلی کهن درباره رفتن حسین هدایتی از گهر گفت: کسانی از منابع دولتی هزینه می‌کنند و هیچ بازخواستی از آنان صورت نمی‌گیرد ولی هدایتی از منابع شخصی خودش هزینه می‌کند و با او این برخوردها می‌شود. چرا باید هدایتی را تخریب کرد. معتقدم رفتن هدایتی و امثال وی به هیچ وجه به نفع فوتبال ایران نیست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. واقعا برای مجری شبکه سوم جای تأسف دارد که در پایان مسابقه فوتبال عنوان کردند که خدا رو شکر که بازی به خیر و خوبی برگزار شد.
    آقای مجری اینجا لرستان مهد دلیران و نام آوران عرصه ی جهاد و علم و معنویت بوده و هست چه بسیار سردارانی که جانشان را تقدیم این انقلاب نمودند که شما با آرامش خاطر و …مجری گری نمایی.مگر قرار بوده که بازی به خشونت کشیده شود و خود بازیکنان عنوان نمودند که اولین بازی عمرشان است که فحش نشنیده اند با زهم برای این مجری محترم متأسفم

    • خیلی از بعضی آقایون مجری نباید توقع داشت.
      به هر حال خداوند به هر کسی یک میزان شعور داده!
      انگار زورشون داشت فهمیده بودن وحشی خودشونن نه مردم لرستان…

  2. استقبال گرم و کم نظیر مردم شهرستان دورود از بازی گهر و استقلال در چارچوب جام حذفی شاید برای خیلی از اهالی فوتبال غیره منتظره بود.

    برخورد خوب مردم دورود جوابی بود بر همه جوسازی‌هایی که پیش از این بازی صورت گرفته بود.

    بارش شدید باران در روز اول دی، موج سیاه نمایی از اینکه ورزشگاه تختی دورود نمی تواند استانداردهای لازم برای برگزاری بازی به این مهمی را داشته باشد به اوج خود رساند و حتی نگرانی هایی را در این زمینه ایجاد کرد.

    عده ای نیز ورزشگاه شهید متقی ساری و فاجعه رخ داده در این ورزشگاه را به یاد آوردند، شاید هم حق داشتند. اتفاقات تلخی که در این ورزشگاه رخ داد باید هم هر کسی را بترساند اما روز گذشته برگزاری بدون دردسر بازی گهر و استقلال نشان داد که همه خیلی زود قضاوت کردند.

    در اینکه ورزشگاه تختی دورود باید بیش از این بازسازی شود تا بتواند استانداردهای AFC را بگیرد شکی نیست اما گناه مردم دورود چیست که باید تاوان بی توجهی عده ای از مسئولان استانی و یا حتی کشوری را بدهند؟

    به گواه و گفته خود اعضای تیم استقلال که قبل از برگزاری بازی تمام تلاش خود را کردند تا بازی در استان لرستان برگزار نشود و مصاحبه های آنها در آرشیو رسانه ها موجود است، در ورزشگاه تختی دورود نه تنها هیچ گونه بی احترامی ندیدند بلکه در کمال آرامش و متانت مردم غیور دورود به تماشای بازی نشستند و خراشی هم بر صورت کسی ننشست.

    وقتی بازی به این حساسی و مهمی بدون کوچکترین اخلالی از سوی هواداران در چنین شهری برگزار می شود و حتی اگر ظرفیت ورزشگاه تختی اجازه می داد افراد بیشتری به ورزشگاه می آمدند، نباید مسئولان استان لرستان و حتی مسئولان ورزشی کشور را به این نتیجه برساند که باید فکری به حالا علاقمندان این منطقه کنند؟

    سوال این است که چرا از ابتدای فصل چنین ورزشگاهی برای تیم گهر مهیا نشد؟

    این حق مردم علاقمند و نجیب دورود نیست که دارای ورزشگاهی لایق خود باشند؟ چه زمانی قرار است به وضعیت چنین شهرهایی که قطعا در سرتاسر ایران کم نیست، رسیدگی شود؟

    اکنون باید تمام آنهایی که فکر می کردند چون سالهاست در شهری مثل دورود و حتی استان لرستان بازی به این مهمی برگزار نشده طرفداران فوتبال نمی‌توانند سربلند از این آزمون خارج شوند، سرافکنده شده باشند و به جای سیاه نمایی به این بیندیشند که چطور با بی تدبیری کاری می کنند که چنین شهرهایی در انزوا بمانند و در عوض در ورزشگاه های بزرگ، همچنان شاهد بی‌فرهنگی‌هایی باشیم که هر فصل بدتر از سال قبل است.

    به نظر می رسد فدراسیون به عنوان متولی فوتبال باید دقت بیشتری روی این مسائل داشته باشد و از طریق وزارت ورزش پیگیر این باشد که چرا باید در چنین مکان هایی که علاقه مندان به فوتبال تیم شهر خود را سربلند می کنند این چنین در فقر رسیدگی به سر برند و کم‌ترین توجه ها به چنین استان هایی شود؟

    راستی کار هیئت های فوتبال چیست؟ در باشگاه گهر چه می گذرد؟ آیا نباید کسی برای احقاق حق مردم صدایش را بلند کند؟

  3. من که واقعا از بازی لذت بردم.همه فکر میکردندبازیبه جنجال خواهدکشید اما خوشحالم که مردم گول حرف های برنامه های بدگو درباره ی حواشی را نخوردند و از جو سازی های دیگران درباره بازی بیرون آمدند و به همه فهماندند دورودی ها فهیم ترین و در عین حال شاید بتوان گفت مظلوم ترین مردم کشورند.

  4. خوشحال وسرافرازم از میزبانی شهر عزیزم وجواب دندان شکنی که به تمام بدخواهان وسیاه نماها وامیدوارم با مدد خداوند معظل این ورزشگاه برطرف شود وتیم محبوب لرها در لیگ برتر باقی بماند

  5. من به عنوان یه کوهدشتی از مردم خوب دورود به خاطر سربلند کردن لرستان و نشون دادن فرهنگ و اخلاق واقعی لرستانی ها به شدت تشکر می کنم.. به قول عادل فردوسی پور این بازی و این تماشاگران باید سرمشقی بشن برای تمام تماشاگران ایرانی که توی استادیومها انقد فحش و بد وبیراه میگن و حرفهای زشت بار همدیگه می کنن، بمب و ترقه می ندازن، آخر بازی هم به بازیکنا و داورها حمله می کنن و کتک کاری و… توی همین ورزشگاه آزادی من بعضی وقتها میرم اونهمه تماشاگر -که ادعا دارن شهرشون بافرهنگ ترین شهر ایرانه و مردم شهرستانهای دیگه همه بی فرهنگ و عقب مونده اند- آدم نمی تونه ده دقیقه بشینه انقد فحش ناموسی و زشت بار همدیگه می کنن!
    امیدوارم تیم گهر بتونه خودشو بکشه بالا و نتایج خوبی به دست بیاره. موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.