- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مایلی‌کهن: مردم دورود و لرستان از آزمون بزرگی سرافراز بیرون آمدند

مایلی‌کهن: مردم دورود و لرستان از آزمون بزرگی سرافراز بیرون آمدند
n00232288-b [1]

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز، محمد مایلی‌کهن گفت: خوشحالم با بازی جوانمردانه‌ای که انجام دادیم، مقابل استقلال باختیم.
سرمربی گهر پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به هیچ وجه دنبال حاشیه نیستم و از حواشی منفی نیز بر علیه حریفان استفاده نمی‌کنم. خوشبختانه مردم دورود و لرستان از آزمون بسیار بزرگی سرافراز بیرون آمدند. برگزاری مسابقه در دورود و نوع برخورد تماشاگران بیانگر خیلی چیزهاست. همیشه معتقدم، تماشاگر باید از فوتبالی زیبا لذت ببرند. درست است که گهر امروز باخت ولی مردم کاری کردند که همه از آنها تعریف کنند.
وی با اذعان به این‌که تقابل استقلال و گهر تعبیر واقعی دارا و نداراست، بیان کرد: در نیم فصل دوم برای باشگاه صرفه‌جویی کرده‌ایم ولی در طرف مقابل استقلال هزینه‌های میلیاردی انجام داده است. چه انتظاری دارید که مانند استقلال باشیم؟ توان ما بیش از این نیست. تنها به تجربه استقلال باختیم. اگر کمی شانس با ما یار بود، شاید نتیجه چیز دیگری بود.
مایلی کهن درباره رفتن حسین هدایتی از گهر گفت: کسانی از منابع دولتی هزینه می‌کنند و هیچ بازخواستی از آنان صورت نمی‌گیرد ولی هدایتی از منابع شخصی خودش هزینه می‌کند و با او این برخوردها می‌شود. چرا باید هدایتی را تخریب کرد. معتقدم رفتن هدایتی و امثال وی به هیچ وجه به نفع فوتبال ایران نیست.