تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
13

از سوی وزیر کشور بلامانع اعلام شد: تاسیس ۵۲ دهیاری در روستاهای استان لرستان

  • کد خبر : 15322
  • 03 دی 1391 - 9:02

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وزارت کشور؛ مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور؛ طی ابلاغیه ای به استاندار لرستان بلامانع بودن تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای این استان را ابلاغ کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور با استناد به ماده واحده قانون […]

00000000000000000

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وزارت کشور؛ مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور؛ طی ابلاغیه ای به استاندار لرستان بلامانع بودن تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای این استان را ابلاغ کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور با استناد به ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور مصوب ۷۷/۴/۱۴ ؛ با تاسیس ۵۲ دهیاری در استان لرستان در صورتیکه خارج از محدوده قانونی شهرهای همجوار باشند، موافقت کرد.
وزیر کشور در این ابلاغیه از دهمرده استاندار لرستان خواسته است تا طبق قوانین و مقررات مربوطه نسبت به تاسیس دهیاری در روستاهای مذکور اقدام و شروع به کار دهیاری های مذکور را به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اعلام کند.
شایان ذکر است در این ابلاغیه ، تاسیس دهیاری در تعدادی از روستاهای شهرستان های الیگودرز ، بروجرد ، دوره ، خرم آباد ، دلفان ، دورود ، کوهدشت ، ازنا ‌و سلسله بلامانع اعلام گردیده است.
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.