- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قبادیان : مهم‌ترین اولویت، سود دهی وخدمات مطلوب در طرح‌های مخابراتی لرستان است

 

 

به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از برنا ، قبادیان در مراسم معارفه عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و روسای ادارات در این شرکت برگزار شد، افزود: یکی از نکات قابل توجه در شرکت توجه به مسایل اقتصادی، درآمدزایی و کاهش هزینه‎هاست.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‎های مخابراتی در استان باید توجیه اقتصادی داشته باشد، لذا قبل از اجرای طرح باید طرح تجاری آن تهیه گردد و بعد اجرایی شوند.

این عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات در ادامه با تقدیر از همکاران این شرکت و تلاش‎های آن‌ها برای ارتقای جایگاه پس از خصوصی شدن، عنوان کرد: پیشنهادهای زیادی از طرف همکاران ارایه می‎شود و امیدواریم این روند همچنان و با کیفیت بهتر و بیشتر ادامه یابد.

قبادیان یادآور شد: اگر یک عضو شرکت مخابرات در هر زمینه‎ای کوتاهی از خود نشان دهد مطمئن باشید این قصور، در خروجی کار بسیار معلوم و واضح خواهد بود؛ و خروجی شرکت ما توسط مدیران ارشد رصد می‎شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با تأکید براینکه دقت در کارها باید سرلوحه کارکنان شرکت باشد، به پروژه سراسری تغییر و تحول در شرکت اشاره کرد و گفت: این تغییر در بخش عمده‎ای از ارتباطات سیار صورت گرفته است.

قبادیان با تأکید بر ضرورت احترام به ارباب‎رجوع و افزایش بحث مشتری مداری اذعان کرد: خوشبختانه طی این مدت با تلاش‎های بی‎وقفه همکاران عملکرد بسیار مثبت و مطلوبی در تمامی حوزه‎ها را شاهد هستیم.

در ادامه این مراسم شمسی‎فر عضو جدید هیأت مدیره مخابرات لرستان گفت: برنامه‎های شرکت مخابرات استان حول محور همدلی، همکاری، حفظ وحدت و مشارکت همکاران اجرایی می‎شوند.

وی بر ضرورت استفاده از تجربه همکاران در انجام فعالیت‎ها عنوان کرد: قطعاً با برنامه‎ریزی که الان صورت گرفته دورنمای شرکت مخابرات استان بسیار روشن است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم شمسی‎فر به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این شرکت معرفی و حکم ایشان اعطا شد. لازم به ذکر است که وی قبلا مسو.ولیت اداره نگهداری ارتباطات دیتای شرکت مخابرات استان را عهده دار بوده است.