تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: با محتکران برنج در استان برخورد جدی شود

  • کد خبر : 15457
  • 04 دی 1391 - 12:43

  به گزارش میرملاس نیوز؛ استاندار لرستان بر ضرورت برخورد جدی با شبکه احتکار برنج در استان تأکید کرد.  دکتر”حبیب‎الله دهمرده” در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، بر فعال کردن نمایشگاه‎های عرضه اقلام مصرفی مردم در سطح استان تأکید کرد و گفت: در این نمایشگاه‎ها اقلام […]

IMAGE634295783033399359

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ استاندار لرستان بر ضرورت برخورد جدی با شبکه احتکار برنج در استان تأکید کرد.

 دکتر”حبیب‎الله دهمرده” در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، بر فعال کردن نمایشگاه‎های عرضه اقلام مصرفی مردم در سطح استان تأکید کرد و گفت: در این نمایشگاه‎ها اقلام مورد نیاز مردم عرضه و در خصوص تأمین میوه شب عید نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی در خصوص وضعیت اخیر برنج در بازار اضافه کرد: قطعا برنج توسط شبکه‎ای احتکار شده؛ چرا که یک سری افراد سودجو این کالا را انبار کردند و مسوولین امر در این راستا نباید مماشات کنند و باید با این افراد برخوردی جدی داشته و انبارهای برنج را حتی اگر در منزل فرد باشد کشف و باز کنند.

دهمرده با بیان این‌که شدت عمل در برخورد با محتکرین و افراد سودجو قطعا جواب خواهد داد، ادامه داد: بی‎برنامگی، مماشات و محافظه‎کاری برخی مسوولین، باعث شده یک عده افراد سودجو نسبت به احتکار اقلام مصرفی مورد نیاز مردم به صورت شبکه‎ای اقدام به احتکار کنند و باید برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار با تأکید بر ساماندهی مرغداری‎های استان، گفت: به مرغداری‎هایی که در طول سال جوجه‎ریزی کافی نداشتند فرصت داده شود تا اقدام به این امر کنند در صورتی که در فرصت تعیین‎شده کم‎کاری کردند باید برای عبرت دیگران تعدادی از آنها لغو پروانه شده و اموال آن توسط بانک مصادره شود.

این مقام مسوول با تأکید براینکه مسوولین امر باید با نانوائی‎های متخلف در سطح استان برخورد جدی داشته باشند، تصریح کرد: دیگر پلمب واحدهای نانوایی متخلف جوابگو نیست و باید مسوولین پروانه آنها را باطل کنند.

وی خطاب به مسوولین استانی، گفت: باید اراده خود را برای خدمت بی‎منت به مردم قوی کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. کیه که به دادمون برسه…..همش حرفه بشنوید اما باور نکنید.

  2. باش تا صبح دولتت بدمد…………..

  3. لیلا خانم خب راست میگن مگه شما از این برنج ها که بازرگانی تو شهر پخش کرد نگرفتین اونا رو ازانبارا اوردن بیرون

  4. ناشناس لک به جان خودت ندیدیم…..فقط عکشو دارم اینجا می بینم…….

  5. آقای استاندار نشستید اون بالا هی دارید امر و نهی می کنید خوب اگه می تونی جلو بگیر

  6. ای خاک بر سر من …بیاین همین رومشگان خراب شده تا انبارهای برنج احتکار شده رو بهتون نشون بدم.مشکل ما فقط بی مسئولیتی مسئولین ماست ونداشتن عرضه اداره کردن کشور

  7. همش……………………..!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.