- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شهردار خرم آباد: مشکلات شهرداری خرم آباد بسیار ریشه‌ای تر و زیربنایی‌تر از تصور است

102089_634829518926870281_l [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از برنا؛ هرمز نصیری گفت: رسانه‌ها بازوی توانمند مدیریت شهری هستند و باید با نگاه تیزبین خود و نقدی آگاهانه به بررسی مشکلات شهر خرم آباد بپردازند تا شهرداری در صورت امکان اقدام به رفع این مشکلات کند و در صورت عدم توانایی رفع این مشکلات علت را به صراحت به خدمت شهروندان عزیز اعلام کنند. چرا که ما باید با صراحت و صداقت با مردم عزیز شهرمان برخورد کنیم.

وی افزود: مجموعه شهرداری یکی از معدود نهادهایی است که با شجاعت به کمی و کاستی‌های خارج از کنترل خود اعتراف می‌کنند اما اینها مشکلاتی است که به جهت کم کاری نبوده بلکه فقط و فقط به دلیل عدم توانایی مالی در رفع آن‌ها ایجاد شده‌اند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه در ایجاد یک مشکل تنها یک عامل دخیل نیست بلکه باید به سایر عوامل آن نیز دقت کرد؛ اظهار داشت: کار کردن در شهرداری‌ها صبر و حوصله‌ای می‌خواهد تا بتوان در این راه دوام آورد و اگر انگیزه خدمت صادقانه نباشد، هیچ مدیری توانایی ادامه راه را نخواهد داشت.

نصیری با بیان اینکه اکنون نوبت آن رسیده است که از شعار زدگی خارج شویم و به‌جای بحث‌های روزمره و بی اثر به‌طور علمی‌تر و منطقی‌تری پیگیر مطالبات خود باشیم، افزود: مشکلات شهرداری خرم آباد بسیار ریشه‌ای‌تر و زیربنایی تر از تصور است و برخی از این مشکلات مانند رعایت ضوابط شهرسازی، اجرای نمای ساختمان، تعصب و همیت در نگهداری و حفظ مبلمان شهری، پرداخت عوارضات و … بایستی توسط شهروندان عزیز برطرف گردند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد شهرداری باید با امکانات و درآمدهایش سنجیده شود نه با عملکرد کلانشهرها، خاطرنشان ساخت: خبرنگاران بیش از پیش به رویدادهای مثبت و منفی و مشکلات شهر واکنش نشان دهند و با انتشار تصاویر، گزارش و مقالات مختلف به نقد و بررسی علل و عوامل زیربنایی مشکلات شهر بپردازند و برای ساختن فردایی بهتر از همین امروز با جدیت و شجاعت دوچندان و بررسی‌های کارشناسانه و آگاهانه مسایل را به آگاهی مردم عزیز برسانند تا مجموعه خدوم شهرداری نیز بیش از پیش در راه خدمات رسانی گام بردارند و در غیر اینصورت علت وجود معضلات و عدم رفع آن‌ها را به لحاظ شفاف سازی به اطلاع مردم عزیز شهر خرم آباد برسانند.