- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی :‌ اشتغال ۴۰۰ نفر پرسنل پارسیلون پایدار نیست

3

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ سوء مدیریت و نقدینگی از مشکلات شرکت پارسیلون خرمآباد است/۱۰ میلیارد تومان بابت احیا و بازسازی به پارسلیون پرداخت شده است/ پیگیر هستیم عده ای با حق و حقوق قانونی بازنشسته شوند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: سوء مدیریت و نقدینگی از مشکلات شرکت پارسیلون خرم‎آباد است.

۴فاز شرکت پارسلیون فعالیت خود را آغاز کرده‌اند

ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با ایلنا لرستان، افزود: در حال حاضر ۴ فاز شرکت پارسیلون خرم‎آباد فعالیت خود را آغاز کرده اما این کافی نیست و پیگیر هستیم که فازهای بعدی نیز راه‎اندازی شوند.

وی با بیان اینکه هم‎اکنون ۴۰۰ نفر به عنوان پرسنل در این شرکت فعالیت دارند اما اشتغال آنها پایدار نیست، بیان کرد: به دنبال این هستیم که حق و حقوق کارگرانی را که شرایط لازم جهت بازنشستگی را دارند پرداخت و آنها را بازنشست کنیم.

۱۰میلیارد تومان بابت احیا و بازسازی به پارسلیون پرداخت شده است

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه اخیراً بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان به عنوان حساب در گردش به این شرکت جهت احیا و بازسازی پرداخت شده است، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که کارخانه فعالیت کند و این فعالیت مقطعی نباشد بلکه احیای آن پایدار باشد.

وی با انتقاد از اینکه سوء مدیریت و نقدینگی ازجمله مشکلات شرکت پارسیلون خرم‎آباد است، تصریح کرد: متأسفانه در سال‎های اخیر، صنایع مرکز استان از جمله پارسیلون با بی‎توجهی و ندانم‎کاری برخی مسئولان روبرو بوده و الان پیگیر هستیم این فضا را تغییر دهیم.

آقامحمدی گفت: خط تولید این کارخانه عوض شده و مهندسین ایرانی نیز توانایی لازم جهت انجام کارهای کارشناسی در این شرکت را دارند و اگر زمانی نیاز باشد برای خط تولیدی بهتر از مهندسین خارجی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر بخش خصوصی توانایی مدیریت و احیاء کارخانه پارسیلون را نداشته، نیاز است این شرکت به دل صنعت برگردد.