تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

وقتی “فریدون پدرام” طرف حساب مردم می شود!/ توهین علنی و ادامه دار شهرداری خرم آباد به مردم کوهدشت و دوره ی چگنی+ تصاویر

  • کد خبر : 15559
  • 09 دی 1391 - 16:00

به گزارش میرملاس نیوز؛ سال هاست مردمان شهرستان پرجمعیت کوهدشت و شهرستان جدید چگنی برای مراجعت از مرکز استان به دیار خود مجبورند از پایانه ی واقع شده در منطقه ی خروجی منتهی به بهشت زهرای خرم آباد استفاده کنند. پایانه ای که متعلق به شخصی به نام «فریدون پدرام» است و فاقد هرگونه امکانات […]

به گزارش میرملاس نیوز؛ سال هاست مردمان شهرستان پرجمعیت کوهدشت و شهرستان جدید چگنی برای مراجعت از مرکز استان به دیار خود مجبورند از پایانه ی واقع شده در منطقه ی خروجی منتهی به بهشت زهرای خرم آباد استفاده کنند. پایانه ای که متعلق به شخصی به نام «فریدون پدرام» است و فاقد هرگونه امکانات رفاهی ، امنیتی و بهداشتی حتی سرویس بهداشتی ست. این در حالی ست که پایانه های بروجرد و دلفان به مراتب مجهزتر و به استانداردهای لازم نزدیک ترند. سال هاست اعتراض مسافران و رانندگان این پایانه ی خراب شده در پدرام و شهرداری خرم آباد اثر نکرده و توهین واضح و علنی به مردمان کوهدشت و چگنی همچنان ادامه دارد. لازم به ذکراست که مطابق قانون تأسیس پایانه های مسافربری برعهده ی شهرداری هاست. در ادامه عکس های میرملاس نیوز از پایانه ی خراب شده ی«اتحاد» را می بینید:

 

DSC00005

 

DSC00006

 

DSC00007

 

DSC00002

 

DSC00008

 

DSC00004

 

DSC00003

 

DSC00009

 

گزارش و عکس : مهدی دوست محمدی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. انصافا گل گفتی آقای دوست محمدی، امیدوارم مسئولین هم توجه کنند

  2. ازماست که برماست

  3. من سال ۸۰ دانشجو خرم آباد بودم چند بار شخصا به استانداری رفتم شکایت کردم اما الان عکسها رو دیدم داغ دلم تازه شد- شرمندگی بماند به مسئولین مهرورز

  4. اگربگویم لیاقتمان همین است شایدزشت ترین توهین را به مردم کرده ام اما این تراژدی هرروزه را باید مسئولین محترم خرم آباد ساماندهی بخشند نه پدرام ها !!
    پدارم ها در رویای دو دوتا جار میزنند و توهین حراج میکنند وهمشهریان من وتو با سکوتی اجباری در دهان مار دوسر بفکر رسیدن وعبوراز تونل وحشت هستند .تونلی که همگی شاهد هرگز نرسیدن ها و شیون شدن هایش هستیم !! اناری و پدارم و حیردعلی و صیولی ها از قدیم الایام نقش بسزایی در جار زدن توهین های ناروا داشته و داشته وخواهند داشت که ………!!!!

  5. امان از نابسامانی های لرستان و علی الخصوص کوهدشت….کیه که به فکر ما باشه؟خدا به داد مسؤلینی که مسؤلیت پذیر نیستن و درک نمی کنن برسه…ما هم خدایی داریم….امیدوارم با دیدن این تصاویر به خودشون بیان که نمی یان.

  6. بنده به خاطر شغلم این مسیرروهرروز طی میکنم وواقعا از جهت روحی توی این مدت خیلی آسیب دیدم شاید به نظرتون غلو باشه ولی برخورد بد راننده ها. وضعیت بسیاروحشتناک فیزیکی پایانه .ومهم نبودن وقت مردم برای افراد این پایانه ،همگی از عواملی هستند که روح را آزارمی دهد.اما از گفتن چه سودکه ما در شهر مردگان زندگی می کنیم وافرادمسئول به طبع شهروندان البته مرده ی این شهر خاموشند.

  7. متاسفم……

  8. این پایانه نیست جانم ! این یک گاراژ است نباید بیش از این انتظارداشت.

  9. مسوولین بی عرضه کوهدشت ننگشان باد

  10. آخه چرا ننگشون باد؟؟ چرا غصه بخورن؟؟؟ کدوم یک از مسوولین شهر ما تا حالا گذرشون به این پایانه!!!! افتاده که دلشون بسوزه.. اونا همه ماشینای های کلاس سوار میشن و حالشو می برن…. بذار این طبقه مفلس و بدبخت جامعه تحقیر بشن… مهم نیست..

  11. دوست عزیز از لطف که به بنده داشتید سپاس گزارم زمانی که هیچ کس در خرم اباد مسافربربری نداشت و در خیابان ها حمل مسافرمیکردند با سرمایه شخصی این موسسه دارای امکانات بود حال که به لطف دولت خدمتگزار همگی دارای ترمینال شدند کاش مسئولین توجهی هم به ما و عزیزان بنده در منطقه کوهدشت و چگنی داشتند این توان ماست اگر شما یا دوستان شما یا کسانی که شما را به این امر واداشته اند توان همکاری دارند با گرمی دست آن ها میفشاریم
    برادر کوچک شما فریدون پدرام ۰۹۱۶۳۶۱۱۸۳۱

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.