تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

فرماندار کوهدشت: بیش از ۳ هزار شغل در کوهدشت ایجاد شده است

  • کد خبر : 15594
  • 05 دی 1391 - 20:15

  فرماندار کوهدشت گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان ماه ۳ هزار و ۸۰۲ مورد شغل در کوهدشت ایجاد شده است. به گزارش میرملاس نیوز؛ غلامرضا حمزه پور ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان کوهدشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان برای امر اشتغال شهرستان و با اشاره به این مطلب که امسال […]

80045870-2386114

 

فرماندار کوهدشت گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان ماه ۳ هزار و ۸۰۲ مورد شغل در کوهدشت ایجاد شده است.

به گزارش میرملاس نیوز؛ غلامرضا حمزه پور ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان کوهدشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان برای امر اشتغال شهرستان و با اشاره به این مطلب که امسال سال تولید ملی است، گفت: در کارها باید مطالعه و کار کارشناسی باشد و اشتغال‌های چند روزه و ناپایدار جزو آمار و ارقام محسوب نشود.

وی افزود: تمام مسئولان باید سعی داشته باشند که اشتغال‌های ایجاد شده پایدار و ماندگار باشد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به این موضوع که یکی از مشکلات شهرستان بیکاری است و این امر نیز طبعات منفی به دنبال دارد، گفت: همه مسئولان پیگیر باشند، منابع را بررسی کنند، اطلاعات لازم را کسب کنند و تلاش کنند که اشتغال پایدار را در شهرستان ایجاد کنند.

حمزه‌ پور همچنین در این جلسه گفت: طرح‌های مصوب شده دولت در شهرستان کوهدشت به جد پیگیری می‌شود و جوان‌های بیکار از ما مسئولان انتظار دارند و چشم امیدشان به ما دوخته‌اند.

وی همچنین در ادامه ابراز کرد: تمام تعهدات اشتغالزایی در شهرستان کوهدشت در سال جاری ۵ هزار و ۳۸۰ نفر بوده که از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۲ نفر تا آخر آبان سال جاری مشغول به کار شده‌اند.

در ادامه این جلسه مسئولان ادارات و بانک‌ها به تشریح عملکرد دستگاه مربوطه در زمینه اشتغال زایی پرداختند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. ببخشید میشه بفرمایید این همه اشتغال زایی از کجا اومد؟آیا کارخانه ای اومده تو کوهدشت ؟
    من که نمیتونم تصور کنم!!!!!!!
    میشه واضح تر در مورد این اشتغال زایی گزارش بدید شاید واقعا. صحت داشته باشه من نمیدونم،نمی بینم…

  2. میشه بگین این ۳ هزارو ۸۰۲ مورد شغل کجا ایجاد شده ما هم بدونیم جناب فرماندار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. حتما خورزوخان هم داره رو این شغل ها کار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. احتمالا جناب فرماندار تو خواب دیدن که ۳هزار شغل ایجاد شده.

  5. جناب فرماندار این سه هزار شغلی که فرمودی کجایند . اگه کمیته امداد گاو ی برا تحت پوششاش میخره که با آن روزی را بگذرانند توحضرتعالی یک شغل حسابش میکنی .اگه اینطور که شما میفرمایئد پس بیکار در کوهدشت نباید وجود داشته باشه

  6. چرا اینقدر شعار می دید خسته شدیم

  7. کم دروغ بگو آقای فرماندار مگه مردم کوهدشت رو چی فرض کردی

  8. آقایان محترم اینها اگر کسی می رود جواز کسب مغازه ای که مردم برای ضمانت کردن وام بانک می گیرند می گویند استخدام شده
    اینها همین کارا را کرده اند که اینقدر بدبختی در شهرستان به وجود آمده
    بله بیکاری در کوهدشت نیست در سایت صندوق مهر امام رضا(ع) برای کسانی که وام اشتغال می خواهند نوشته (
    هموطنان عزیز جهت ثبت نام می بایست به شعب صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) واقع در شهرستان محل سکونت خود برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور مراجعه و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.)
    بله با توجه به عدم بیکاری در شهرستان کوهدشت ریس وکارکنان مهر رضا شهرستان می گویند همچین چیزی صحت نداردنیست پس نتیجه می گیریم بیکاری در این شهرستان وجود ندارد و با توجه به ……..که در دست مردم شهرستان وجود دارد همه استخدام شده اند و کسانی که بیکارند زودتر تا تمام نشده جقه جقه های که صدای آنها سر مردم را به درد آورده بخرید تا شما بیکار نشوید

  9. اینهمه اسرار از کجای خود در می آوری..!!!کاش جناب فرماندار لیست چند نفر از این افراد و شغل ایجاد شده برای انان را بر سردر دارالحکومه خود نصب میفرمودند برای زیارت بد نبود.مشکل شهر ما اینه که کارهای بزرگ دست آدمای کوچیکه،اول باید این مشکل حل شه بعد فکری واسه اشتغال و هزار مشکل جورواجور این مرذم کرد.

  10. کاش حداقل یه نفر آمار درست و حسابی میداد………………..

  11. ماشالله به این همه توان راستی اماری که دادی درست است امارتو هم مثل امار رییس جمهور شده ولی امار تو دقیق تر است چون چرخی های کنار خیابان را خوب شمرده ای و انها را ساماندهی کرده ای ای کاش زودتر فرماندار می شدی تا با یک فلیپینی همه سر کار می بردی مرد حسابی حیف نیست خالی می بندی بگو همه مردم کوهدشت را سر کار گذاشتم نه سر کار بردم.

  12. کاش از این سه هزارو خورده ای که اعلام کردید حداقل سیصد تا شون رو ضمینه این خبر میکردید تا مردم دم خروس را میدیدند تا قسم حضرت عباس شما را

  13. باعث تاسف است روز روشن واین همه دروغ .همین آمارها را به مقامات بالا میدین ومیگن بیکاری کم شد.من خودم تهران زندگی میکنم باعث تاسف است که هرچه کارگر اساس کش وهرچه کارگر دورمیدانهای تهران است ۹۰درصدشون کوهدشتیه واقعا اعلام این آمارهای دروغ باعث تاسف است .فردا در پیشگاه خداوند باید پاسخگویی این همه جون بیکار ومعتاد باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.