- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

توزیع بیش از۸۰ تن مرکبات یارانه‌ای در کوهدشت

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر اداره بازرگانی کوهدشت از توزیع ۸۰ تن مرکبات یارانه‌ای در روزهای پایانی سال در این شهرستان خبرداد.

حمید آزادبخت طی گفت‌وگویی، شروع طرح گشت نظارتی ویژه ایام نوروز را ۱۲ اسفند ماه ۹۰ تا ۱۵ فروردین سال ۹۱ اعلام کرد و افزود: این گشت نظارتی از طریق بازرسین مستقل در اداره بازرگانی و بازرسین امور اصناف همزمان با تاریخ اعلام شده در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی در بحث تنظیم بازار و تامین اقلام اساسی عموم مردم، به برپایی نمایشگاه بهاره در نیمه دوم اسفند ماه در شهرستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری اصناف و حدود ۷۰ غرفه، با اولویت موادغذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه و پوشاک، شیرینی و تنقلات، مرغ منجمد و ماهی و… همزمان با سراسر کشور برپا می‌شود.

مدیر اداره بازرگانی کوهدشت ادامه داد: بیش از۸۰ تن میوه(سیب و پرتقال) تنظیم بازار یارانه‌ای نیز در روزهای پایانی سال، در سطح شهر کوهدشت و بخش های تابعه و همچنین دهستان‌هایی که جمعیت بالایی دارند توسط عاملین توزیع می‌شود که کارگزار آن سازمان تعاونی روستایی است.

مهندس آزادبخت خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هر گونه گرانفروشی و تخلف را در ساعات اداری با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند و کشیک سیار خارج از ساعات اداری هم تا تعطیلی بازار، کار بازرسی و نظارت را در سطح شهر انجام می‌دهد.