تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
12

ملکشاهی: رئیس‌جمهور لیست ‌۸ ساله خود را تحویل قوه قضاییه دهد

  • کد خبر : 15653
  • 06 دی 1391 - 16:45

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ی ملت؛ رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر در اختیار داشتن لیست ۳۰۰ نفره مفسدان اقتصادی، گفت: رئیس جمهور باید برای هر چه سریع‌تر لیست مفاسد اقتصادی را در اختیار قوه قضاییه قرار دهد. الهیار ملکشاهی درباره نامه دادستان کل کشور […]

78tgchauhniiot23isg

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ی ملت؛ رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر در اختیار داشتن لیست ۳۰۰ نفره مفسدان اقتصادی، گفت: رئیس جمهور باید برای هر چه سریع‌تر لیست مفاسد اقتصادی را در اختیار قوه قضاییه قرار دهد.

الهیار ملکشاهی درباره نامه دادستان کل کشور به محمود احمدی‌نژاد مبنی بر ارسال فوری اسامی ۳۰۰ تن در کشور که ۶۰ درصد دارایی‌ها را بلوکه کرده‌ و پس نمی‌دهند، افزود: رئیس‌جمهور باید لیست ۳۰۰ نفره مفاسد اقتصادی را هرچه زودتر در اختیار قوه قضاییه قرار دهد تا از یک سو موجب تسریع در روند رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی و برخورد قضایی با این افراد شود و از سوی دیگر هرگونه شائبه درباره شعاری بودن این سخنان از بین برود.

نماینده مردم  کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون لیستی از سوی رئیس‌جمهور در این رابطه به قوه قضاییه ارسال نشده است، تصریح کرد: روال قانونی  رسیدگی به چنین جرائمی این است که این لیست پیش از رسانه‌ای شدن در اختیار قوه قضاییه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید تاکنون لیست مفسدان اقتصادی از سوی رئیس‌جمهور به قوه قضائیه ارسال می‌شد، تاکید کرد: در این زمینه باید چنین مسئله‌ای تحقق می یافت، که هنوز هم برای این کار دیر نشده و جای امیدواری دارد لیست مذکور هر چه سریع‌تر  برای رسیدگی در اختیار قوه قضاییه قرار گیرد.

دادستان کل کشور در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد و در واکنش به اظهارات اخیر رییس‌جمهور مبنی بر اینکه «۳۰۰ تن در کشور ۶۰ درصد دارایی‌ها را بلوکه کرده‌اند و پس نمی‌دهند» خواستار ارسال فوری اسامی این افراد، برای پیگرد قضایی شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. جناب ملکشاهی عزیز مگر شما مفاسد را نمیبینید که از دیگران انتظار معرفی دارید شما که در استانها و شهرستانها ارتباط و رابط دارید . یعنی حضرتعباسی شما نمیدانید تا خودتان اقدام کنید و لیست از دیگران نخواهید

  2. ودراین میان این عوام ساده لوح هستند که به سان مهره های شطرنج می مانند.

  3. خدا وکیل آقای ملکشاهی در شعار تو خالی سر امده

  4. خودت باید به مردم جواب بدی بغیر از به هم زدن وضع شهر چکار ردی

  5. عجب فتوشاپی!

  6. قابل توجه دوستانی که در این صفحه کامنت گذاشتند :الکی جو را خراب نکنید آقای ملکشاهی بهترین نماینده ای است که تا حالا کوهدشت به خود دیده .حالا نمایندگان قبلی چه گلی به سر مردم زدند.چه عجب از خواب خرگوشی بیدار شدید .آقای امامی ۱۲ سال نماینده بود کسی نبود بگه این ۱۲ سال چکار کردی حالا این چند ماه ملکشاهی همه قانون گذار شدند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.