تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد: تحویل ۲۱ هزار واحد مسکن مهر به مردم لرستان

  • کد خبر : 15679
  • 07 دی 1391 - 9:18

  به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم لرستان داده شده است. شهرام ملکی ظهر دیروز در جلسه شورای مسکن مهر کوهدشت با اشاره به سهمیه ۴۲ هزار واحدی برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان لرستان گفت: پیشرفت کار در استان لرستان […]

SANYO DIGITAL CAMERA

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم لرستان داده شده است.

شهرام ملکی ظهر دیروز در جلسه شورای مسکن مهر کوهدشت با اشاره به سهمیه ۴۲ هزار واحدی برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان لرستان گفت: پیشرفت کار در استان لرستان ۴۰ هزار واحد بوده که از این تعداد ۲۱ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم داده شده است.

وی در ادامه افزود: سهمیه مسکن مهر شهرستان کوهدشت یک‌هزار و ۳۲۹ واحد بوده که ۵۱۲ واحد آن به صورت دولتی و مابقی به صورت خود مالک است که واحدهای خود مالک تکمیل و تحویل داده شده است.

ملکی در ادامه تصریح کرد: از ۵۱۲ واحد دولتی مسکن مهر در شهرستان کوهدشت ۲۰۸ واحد تکمیل شده است که تا آغاز دهه فجر واحدهای تکمیلی به ۲۵۰ واحد می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان یکی از مشکلات مسکن مهر کوهدشت را عدم استقبال مردم دانست و از مسئولان خواست که در این خصوص اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند.

وی در ادامه آمادگی واگذاری واحدهای مسکن مهر را به فرهنگیان فاقد مسکن اعلام کرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل آبفای استان لرستان مسکن مهر را یکی از افتخارات دولت دانست و اعلام کرد: تاکنون برای بیش از ۳۰ هزار واحد، زیرساخت آب و فاضلاب انجام داده‌ایم.

مهدی اکبریان با اشاره به این موضوع که هزینه‌های اجرا سه برابر شده است، گفت: قول می‌دهیم، حداکثر تا یک هفته قبل از ساکن شدن خانواده‌ای در مسکن مهر کوهدشت، بحث آب و فاضلاب تمام شده باشد.

در ادامه امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز در این جلسه گفت: مسکن مهر اشتغال خوبی را ایجاد کرده است و مسئولان باید سعی کنند، هر چه سریع‌تر این پروژه را در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری برسانند.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در ادامه گفت: بالاترین و پرافتخارترین کاری که شما مسئولان می‌توانید انجام دهید خدمت به مردم است، چراکه هم رضایت خدا و هم رضایت خلق خدا را در پی‌دارد.

در ادامه فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: با توجه به مسکن مهر در کشور و این‌که دولت اهتمام ویژه‌ای بر این مسئله دارد، باید سعی کنیم، این پروژه هر چه سریع‌تر در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری برسد.

غلامرضا حمزه پور اظهار داشت: با توجه به همکاری خوب مردم تاکنون از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم که تمام تلاش خود را انجام دهند تا این پروژه مهم در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.