کد خبر : 1572
تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,000 بازدید

جلسه ی شورای اداری کوهدشت با حضور فرماندار جدید کوهدشت

عکاس : امین آزادبخت

 

عکاس : امین آزادبخت 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

زنده باد قبادی و شورای اداری اش

[پاسخ]

سعیدگراوند.کلسرخی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۰ ۱۷:۱۰:

؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!?????????

[پاسخ]

90/12/2پژمان در گفته :

امامی فردا نشان میدهد که امامی سابق است

[پاسخ]

محسنی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۰ ۱۸:۴۲:

واقعا مردم پا برهنه کوهدشت نشان دادند که فرزند خود امامی راد را تنها نخواهند گذاشت همایش ایشان امروز پابرهنه ها ومحرومین بی نظیر وتاریخی بود

[پاسخ]

به اين شورا بگييد كه نصف بيشتر اين جوانهاي كوهدشتي بيكارن به جاي جلسه هاي الكي به داد اين جوانها برسيد كه معتاد وبه راه خلاف كشيده نشن تو را به خدا

[پاسخ]

بيشتر شوراي اداري ملكشاهي هستند علي آقا

[پاسخ]

گراوند در گفته :

ماشاالله به این طایفه گراوند ببینید حاج اقا گراوند … سرهنگ گراوند… صیدکریم گراوند…. رضا گراوند…یه چند تا هم این پایین پایینها از بقیه ……جالب اینکه هم حاج اقا هم سرهنگ و هم صیدکریم طرفدار شاهرخی هستند تازه هرکدام هم از یک منطقه حاج اقا از گل گل سرهنگ گراوند از کلسرخ و صیدکریم هم از هاشم بگ .این نشون میده طایفه بزرگ گراوند اکثریت طرفدار شاهرخی هستند.

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۰ ۱۳:۰۱:

درود بر مردم گراوند و نماینده ولایتمدارشون حاج آقا شاهرخی ………….فقط حاج آقا

[پاسخ]

طرهانیم...اقیانوسیم پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۰ ۱۸:۳۰:

2 خونواده در کلسرخ طرفدار شیخن 90درصد اقیانوسین …….

[پاسخ]

گراوند وکیل دادگستری از مرکز در گفته :

برادر یا خواهری که متاسفانه نام طایفه جوانمرد گراوند را بر خود نهاده ای مطمئن باش اعضای طایفه گراوند اینقدر شعور و فهم دارند که به کسی توهین نکنند و مطمئن باش شما از طایفه گراوند نیستی . شما همین شورای اداری شهرستان رو ببین الحمدالله بزرگان همه از طایفه گراوند هستند که اتفاقا همگی هم طرفدار شاهرخی

[پاسخ]

سلیمی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۰ ۱۳:۱۶:

خدایی اکثر طایفه گراوند با قبادی هستن

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶:

90درد گراوند ها با معاون دیوان عدالت اداری کشور جناب حاج الهیار ملکشاهی هستن

[پاسخ]

/////////// پاسخ در تاريخ جمعه ۵ اسفند , ۱۳۹۰ ۰۰:۱۱:

آره مثل نود درصد رومشگان که پنجشنبه گاوشون زایید ،کاروان رومشگانی همه چیز رادرطرهان ثابت کرد.

[پاسخ]

یار دبستانی در گفته :

آه ای دل باز شکسته شدی و کسی صدایت را نشنید …!!!

[پاسخ]

تاامروزملک شاهی در گفته :

جمعیت امامی رودیدید؟وی ی ی ی ی ی ی ی ی من که ازترس امامی شدم.به خداراست می گم.خداحافظ شما.

[پاسخ]

حسن یگانه در گفته :

امامی صادق است ساده زیست است هم رنگ خودمان است ماه م دوسش داریم برای خاطر خدا بهش رای هم میدیم

[پاسخ]

با احترام به همه کاندیداهای محترم می خواستم عرض کنم حاج آقا شاهرخی اصلح است. او صاحب تجربه و از طرفی ریاست وی بر کمیسیون قضایی برای ما افتخاری است. بعد هم چه اشکالی دارد به جای تخریب یکدیگر بعد ازاینکه یکی ازکاندیداهای محترم برنده رقابت شد، بقیه با او همکاری کنند و مشکلات شهر را حل نمایند. مگر فقط باید نماینده بود تا کمک کرد؟! بیاییم همه با هم دوست باشیم و از عصبیت های قومی وطایفه ای دست برداریم همه مخلوق خداییم و گرامی ترین مردم نزد خدا با تقواترین است چرا من وشما یکی ازاین با تقواترین ها نباشیم؟ باور کنید بهترین استعدادها در این شهرستان وجود دارد همه کمک کنیم شکوفا شوند بیاییم با هم عهد ببندیم انتخاباتی آرام با حضور حداکثری داشته باشیم تا به عنوان الگوی تمام کشور مطرح شویم این در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد. موفق باشید برای همه کاندیداها آرزوی سلامتی دارم .

[پاسخ]

جعفر حیدریان در گفته :

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟////

[پاسخ]

پرویزحیدریان پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ اسفند , ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶:

جعفرجان ؛جواب این همه چرا راگرفتی واقعاً دامن مسئولین بسوزد که به فکر اشتغال جوانان نیستند.

[پاسخ]