تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

کشف ۱.۵ تن برنج احتکار شده در کوهدشت/ متخلفان به تعزیرات معرفی شدند

  • کد خبر : 15757
  • 08 دی 1391 - 19:47

  به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت گفت: سه واحد صنفی متخلف در کوهدشت به دلیل احتکار ۱.۵ تن برنج به مراجع قانونی سپرده شدند. به نقل از مهر، در پی کمیاب شدن برنج در روزهای اخیر و توزیع مستمر برنج دولتی از سوی عاملان برنج، عده ای سودجو بااحتکار […]

80431346-3502422

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت گفت: سه واحد صنفی متخلف در کوهدشت به دلیل احتکار ۱.۵ تن برنج به مراجع قانونی سپرده شدند.

به نقل از مهر، در پی کمیاب شدن برنج در روزهای اخیر و توزیع مستمر برنج دولتی از سوی عاملان برنج، عده ای سودجو بااحتکار کردن این کالای اساسی غذایی مردم را بیشتر در تنگنا قرار می دهند.

این گزارش حاکیست که سه واحد صنفی در کوهدشت که ۱.۵ تن برنج ۱۰ کیلویی را در انبار احتکار کرده بودند با تماس های مردمی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهر شناسایی شدند.

حمید آزادبخت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت در این رابطه به مهر گفت: از طریق تماس های مردمی بازرسان به محل های مورد نظر اعزام شدند که منجر به کشف ۱۵۰کیسه برنج ده کیلویی شد.

آزادبخت ادامه داد: کیسه های برنج توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت بین مردم توزیع شد و متخلفان نیز تحویل اداره تعزیرات داده شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار یا گرانفروشی با تلفن گویای ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا بازرسان این اداره در اسرع وقت در محل حاضر شوند.

وی همچنین از توزیع ۴۵ تن برنج در کوهدشت و بخش های گراب و کونانی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۵ تن برنج با نرخ دولتی در اختیار این سه منطقه قرار گرفته و در حال توزیع است.

آزادبخت با تاکید بر استمرار بازرسی ها تصریح کرد: بازرسان این اداه با هرگونه تخلف در راستای احتکار و گرانفروشی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خدا کنه راست بگید تا کو ر شود چشم حسود

  2. مشکل اصلی کمبود برنج فقط و فقط مردمن….می دونیدچرا؟چون عین قحطی زده ها تا برنج میاد تو بازار هجوم می برن…

    • یکی نیست به رئیس اداره صنعت بگه کجاست این ۴۵ تن برنج که میان مردم توضیع شدن

  3. تیتر بزنید کوهدشت قحطی اومده

  4. ۱۵۰۰ کیلو احتکار است؟!!!

  5. هرمقدارکالایی که مغازه داران پنهان کنند تا خارج از شبکه وبه قیمت گران بفروشند ازنظر قانون احتکار است “گرچه من ساده دل یقین دارم برنج احتکار شده درکوهدشت بیش از صدها تن است.حتی جای مقداری از آنهارا هم بلدم ولی …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.