تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۹ دی نماد حضور خودجوش ملت ایران در دفاع از ارزشهاست

  • کد خبر : 15777
  • 09 دی 1391 - 8:08

  به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نهم دیماه ۸۸ را تبلور حماسه خودجوش مردم در برابر توطئه های دشمنان و دفاع از ارزشها دانست. به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی  با اشاره به آثار گرانبهای برجای مانده از حماسه پرشور مردم در نهم دیماه سال ۸۸ اظهار داشت: […]

2010_7_4_11_24_51

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نهم دیماه ۸۸ را تبلور حماسه خودجوش مردم در برابر توطئه های دشمنان و دفاع از ارزشها دانست.

به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی  با اشاره به آثار گرانبهای برجای مانده از حماسه پرشور مردم در نهم دیماه سال ۸۸ اظهار داشت: مردم ایران ثابت کرده اند هر عنصری بخواهد هنجارشکنی کرده و از خطوط و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی عدول کند، منتظر اقدام مراجع قضایی نمی مانند و خود به صحنه می آیند.

وی با بیان اینکه حضور ملت در صحنه به منافقین و خواص بی بصیرت نشان داد که مردم ایران اسلامی متحد هستند، عنوان کرد: با خلق این حماسه ماندگار دشمنان هم پی بردند مردم و نظام جدا نشدنی هستند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خنثی شدن توطئه های دشمنان را از دیگر برکات حضور مردم در صحنه برشمرد و با بیهوده دانستن توطئه های دشمنان تصریح کرد: از آثار بین المللی حماسه نهم دی این بود که طراحی دشمنان با سیل اقیانوس حضور ملت نابود شد.

ملکشاهی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که تا مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی هستند کسی نمی تواند برضد این نظام اسلامی نقشه بکشد.

وی همچنین سالگرد این حماسه پرشور را فرصتی برای تجدید بیعت مجدد با ولایت دانست و مردم ولایتمدار شهرستان کوهدشت نیز در کنار آحاد ملت ایران بار دیگر با ولایت و آرمانهای انقلاب میثاقی دوباره خواهند بست.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. اقای ملکشاهی مردم دارن از گرسنگی می میرند تو هم فقط بشین و نظر بده

  2. ایشون فن بیان بسیارخوبی دارن تحسین می کنم ولی گویافراموش کردن نماینده فقط نبایدحرف بزنه که یه کم عمل کردن هم بدنیست

  3. نون و پنیر و پونه ما همه گشنمونه-گذشته ها گذشته برنج ۱۰کیلویی کیسه ای ۳۵هزار .مرغ کیلویی۴۸۰۰.و ……………. چرا وزیر بهداشت (باید گفت تنها مرد کابینه،آره تنها مرد کابینه) عزل شد.چرا کسی جرات برخورد با بی قانونی دولت ندارد.نماینده فقط علی مطهری.وسلام

  4. بالاخره معلوم نشد اقای ملکشاهی با رای ما اصلاح طلبان به مجلس رفته که بر علیه اصلاح طلبان حرف بزنه

  5. این اقای ملکشاهی با سران فتنه کوهدشت جلسه میذاره ومهمونی شون میره بعد شعار محکومتیت فتنه سر میده

    • حسنی جان راست گفتی* نمیدانم شما به ملکشاهی رای دادی یانه ؟اما به خدا من ساده دل به ایشان به خاطر شعاراصولگرایی رای دادم حالا نمیدانیم دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس ایشان را؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.