- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۹ دی نماد حضور خودجوش ملت ایران در دفاع از ارزشهاست

2010_7_4_11_24_51 [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نهم دیماه ۸۸ را تبلور حماسه خودجوش مردم در برابر توطئه های دشمنان و دفاع از ارزشها دانست.

به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی  با اشاره به آثار گرانبهای برجای مانده از حماسه پرشور مردم در نهم دیماه سال ۸۸ اظهار داشت: مردم ایران ثابت کرده اند هر عنصری بخواهد هنجارشکنی کرده و از خطوط و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی عدول کند، منتظر اقدام مراجع قضایی نمی مانند و خود به صحنه می آیند.

وی با بیان اینکه حضور ملت در صحنه به منافقین و خواص بی بصیرت نشان داد که مردم ایران اسلامی متحد هستند، عنوان کرد: با خلق این حماسه ماندگار دشمنان هم پی بردند مردم و نظام جدا نشدنی هستند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خنثی شدن توطئه های دشمنان را از دیگر برکات حضور مردم در صحنه برشمرد و با بیهوده دانستن توطئه های دشمنان تصریح کرد: از آثار بین المللی حماسه نهم دی این بود که طراحی دشمنان با سیل اقیانوس حضور ملت نابود شد.

ملکشاهی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که تا مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی هستند کسی نمی تواند برضد این نظام اسلامی نقشه بکشد.

وی همچنین سالگرد این حماسه پرشور را فرصتی برای تجدید بیعت مجدد با ولایت دانست و مردم ولایتمدار شهرستان کوهدشت نیز در کنار آحاد ملت ایران بار دیگر با ولایت و آرمانهای انقلاب میثاقی دوباره خواهند بست.