تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی لرستان تامین می‌شود

  • کد خبر : 15781
  • 09 دی 1391 - 8:23

  به گزارش میرملاس نیوز؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: یکی از اقدامات جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تامین نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.   به نقل از دنیای اقتصاد، حجت‌الله بیرانوند ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان لرستان در […]

476254_orig

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: یکی از اقدامات جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تامین نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.

 

به نقل از دنیای اقتصاد، حجت‌الله بیرانوند ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان مقرر شده که تسهیلات ویژه‌ای به استان لرستان در این زمینه اختصاص یابد. وی با بیان اینکه این تسهیلات به ترتیب اولویت به واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد، بیان کرد: این میزان تسهیلات قرار است از محل سه درصد منابع بانک‌ها و همچنین ۱۰ درصد صندوق توسعه ملی به استان لرستان اختصاص یابد. بیرانوند افزود: این تسهیلات با هدف افزایش توان تولیدی و همچنین ظرفیت واحدهای تولیدی استان لرستان پرداخت می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اینجای آدم دروغگو.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.