تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

دایی: تیم راه آهن برای کسب سه امتیار به مصاف تیم گهر دورود خواهد رفت

  • کد خبر : 15886
  • 10 دی 1391 - 8:30

  به گزارش میرملاس نیوز؛ سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: این تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز به مصاف تیم گهر دورود می رود. علی دایی شنبه شب در کنفرانس خبری قبل از بازی راه اهن و گهر دورود در محل هتل زاگرس بروجرد افزود: بازی با گهر یکی از سخت ترین […]

n00058035-b

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: این تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز به مصاف تیم گهر دورود می رود.

علی دایی شنبه شب در کنفرانس خبری قبل از بازی راه اهن و گهر دورود در محل هتل زاگرس بروجرد افزود: بازی با گهر یکی از سخت ترین بازیها است چون اولین بازی لیگ برتر در دورود است.

وی اضافه کرد: دو تیم راه آهن و گهر با دو تفکر جدا از هم به میدان خواهند آمد و ما دوست داریم که برنده این بازی باشیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم و گهر نیز تلاش می کند با امتیاز گرفتن از ما، خودش را به رده های بالاتر برساند.

وی اظهار داشت: در این بازی فکورانه حضور خواهیم داشت و تنها هدفمان کسب سه امتیاز خواهد بود.

دایی افزود: مطمئنا گهر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد و چون ما متاسفانه در بازی اول از دور برگشت در کمال ناباوری به نفت تهران باختیم تمام تفکرمان کسب امتیار و رسیدن به صدر جدول است و امیداریم بازی خوبی انجام شود و رضایت تماشاچیان نیز جلب شود.

سرمربی تیم راه آهن افزود:متاسفانه در بازی فردا چند نفر از بهترین بازیکنان را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و ابراهیم کریمی را نیز به علت محرومیت در این بازی نداریم اما بقیه بازیکنان با تمام توان سعی خواهند کرد و جای خالی آنها را پر می کنیم.

وی وضعیت تیم فوتبال گهر را سخت عنوان کرد و گفت: این تیم تا کنون امتیازات کافی را نگرفته و از انجا که امسال چهار تیم مستقیم به لیگ دسته یک می روند و تیم پنجم در پلی آف شرکت می کند مطمئنا کار تیم گهر سخت تر خواهد بود.

وی افزود: گهر و صنعت نفت آبادان امتیازات پایینی دارند ولی بقیه تیمها با یکی دو تا برد می توانند مشکلاتشان را رفع کنند.

دایی تاکید کرد: لیاقت مردم لرستان بیشتر از تیمی مثل گهر است ، می توانند تیمهای قویتری را در لیگ داشته باشند و حضور هر تیم باعث می شود تا سرمایه گذاران در این عرصه ورود پیدا کنند که نیازمند همکاری و پیگیری مسوولان لرستان است.

وی در خصوص جابجایی لحظه ای کنفرانس مطبوعاتی در بروجرد افزود: روز گذشته از سازمان لیگ زمان و مکان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در بروجرد به ما اعلام شده و باید مسوولان برگزار کننده بازی کار هماهنگی برگزاری این کنفرانس را بهتر انجام می دادند.

دایی همچنین در خصوص جریمه شدن تیم راه آهن به خاطر شرکت در کنفرانس مطبوعاتی در بروجرد افزود : من بنا به وظیفه و احترامی که برای خبرنگاران قائل هستم در این کنفرانس شرکت کرده ام و اگر جریمه ای در کار باشد، اهمیتی ندارد.

وی در پایان از مردم دورود خواست تا همانند بازی در مقابل استقلال مهمان نوازی کنند و همیشه الگویی مثال زدنی باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.