تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

محتکر بیار ، جایزه ببر !!

  • کد خبر : 15950
  • 10 دی 1391 - 11:59

     به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت لرستان گفت: با توجه به برخی کمبودهای موقتی در بازار مصرف برنج در برخی استان ها از جمله لرستان، افرادی که محتکران این ماده غذایی را به این سازمان معرفی نمایند جایزه و لوح تقدیر دریافت می کنند. ˈ ایرج دریکوندˈ […]

 

IMAGE634452124916718750

 

 به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت لرستان گفت: با توجه به برخی کمبودهای موقتی در بازار مصرف برنج در برخی استان ها از جمله لرستان، افرادی که محتکران این ماده غذایی را به این سازمان معرفی نمایند جایزه و لوح تقدیر دریافت می کنند.

ˈ ایرج دریکوندˈ روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: چنانچه شهروندان موفق به شناسایی انبار احتکار برنج شوند مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا واحد روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان در میان بگذارند.

وی اظهار داشت: این اقدامات در راستای تنظیم بازار، رفاه حال شهروندان و عرضه برنج مورد نیاز مردم در بازارهای مصرف است و نام و مشخصات افرادی که محتکران را شناسایی می کنند محفوظ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه حدود هفت هزار تن برنج برای عرضه در بازار مصرف استان خریداری شده تصریح کرد: هم اکنون توزیع برنج در استان آغاز شده و انتظار می رود طی چند روز آینده ، بازار مصرف این ماده غذایی تنظیم شود.

وی تصریح کرد: برخی افراد با مقاصد سودجویانه و بدون توجه به مردم نسبت به احتکار برنج اقدام کرده اند که سازمان صنعت معدن و تجارت به همراه گشت های مشترک نسبت به شناسایی این واحدها اقدام جدی را در دستور کار خود قرار دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. متاسفم… خومون هم به خودمون رحم نمی کنیم…

  2. خب په یکی بیاد منو ببره تا جایزه ای نصیبش بشه…

  3. یعنی خودشون نمیدونن کیا انبار دارن واقعا متاسفم

  4. کاش به جای رواج آدم فروشی یه کم به فکر مردم بودید….

  5. متاٌسفم برا این جامعه ی بر از هرج و مرج و بی صاحب که به خاطرش همدیگه رو می فروشیم…گل گفتی لیلا خانم……………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.