- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

محتکر بیار ، جایزه ببر !!

 

IMAGE634452124916718750

 

 به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت لرستان گفت: با توجه به برخی کمبودهای موقتی در بازار مصرف برنج در برخی استان ها از جمله لرستان، افرادی که محتکران این ماده غذایی را به این سازمان معرفی نمایند جایزه و لوح تقدیر دریافت می کنند.

ˈ ایرج دریکوندˈ روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: چنانچه شهروندان موفق به شناسایی انبار احتکار برنج شوند مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا واحد روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان در میان بگذارند.

وی اظهار داشت: این اقدامات در راستای تنظیم بازار، رفاه حال شهروندان و عرضه برنج مورد نیاز مردم در بازارهای مصرف است و نام و مشخصات افرادی که محتکران را شناسایی می کنند محفوظ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه حدود هفت هزار تن برنج برای عرضه در بازار مصرف استان خریداری شده تصریح کرد: هم اکنون توزیع برنج در استان آغاز شده و انتظار می رود طی چند روز آینده ، بازار مصرف این ماده غذایی تنظیم شود.

وی تصریح کرد: برخی افراد با مقاصد سودجویانه و بدون توجه به مردم نسبت به احتکار برنج اقدام کرده اند که سازمان صنعت معدن و تجارت به همراه گشت های مشترک نسبت به شناسایی این واحدها اقدام جدی را در دستور کار خود قرار دارد.