- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار کوهدشت : برخورد قاطعانه با هرگونه حرکت غیرقانونی در برگزاری انتخابات

[1]

 

فرماندار جدید کوهدشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای تأمین امنیت و آرامش مردم با هرگونه حرکت غیرقانونی قاطعانه برخورد می‌شود.

 

   به گزارش میرملاس نیوز ، غلامرضا حمزه‌پور در جلسه ی شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ی کوهدشت بدون هیچ مشکلی انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی مسئولان تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شوند.

فرماندار کوهدشت گفت: در حال حاضر فضای مطلوب و رقابتی خوبی در شهرستان کوهدشت حاکم است.

حمزه‌پور تصریح کرد: همه اقشار مردم خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با نشاط آماده می‌کنند و هیئت‌های اجرایی و نظارتی شهرستان نیز تمهیدات لازم را برای تحقق این مهم اندیشیده‌اند.

وی تبلیغات زودهنگام را خلاف قانون دانست و گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی زودرس افراد مغایر قانون است و تمام اقدامات غیر قانونی نامزدها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: هدف اصلی مسئولان و عوامل برگزار کننده انتخابات مجلس نهم، تحقق اصل مهم و محوری مشارکت حداکثری و حضور دشمن شکن مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی ضمن دعوت از مردم کوهدشت در پای صندوق‌های اخذ رای اظهار داشت: بر همین اساس رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری مهم‌ترین عامل در ایجاد بستر برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و حضور گسترده مردم است.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: هیچ یک از مسئولان دولتی در رده‌های مختلف، بر اساس آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حزب و یا گروه خاصی وابسته و یا وامدار نبوده و نیستند، پس در این عرصه با تمام تلاش مشکلی به صحنه آمده و از آرای مردم دفاع می‌کنیم.

وی افزود: برای تأمین امنیت و آرامش مردم با هرگونه حرکت غیرقانونی قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: برگزاری همایش و گردهمایی‌های تبلیغاتی در ایامی که به لحاظ قانونی تبلیغات داوطلبان نمایندگانی منع قانونی دارد، تخلف محسوب می‌شود.