تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مایلی‌کهن: از راه‌آهن خیلی بهتر بودیم/ قرار نبود با دایی آشتی کنم

  • کد خبر : 15993
  • 11 دی 1391 - 8:30

  سرمربی گهر تیمش را شایسته پیروزی بر راه آهن می‌داند. محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی با راه آهن گفت: بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را زدیم. بعد از گل هم حاکم بر جریان بازی بودیم که روی یک حادثه و ضربه ایستگاهی گل خوردیم و در آن […]

11-2-22-20300img634059376689843750

 

سرمربی گهر تیمش را شایسته پیروزی بر راه آهن می‌داند.
محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی با راه آهن گفت: بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را زدیم. بعد از گل هم حاکم بر جریان بازی بودیم که روی یک حادثه و ضربه ایستگاهی گل خوردیم و در آن صحنه مدافع ما به سبب مصدومیت بیرون بود.
وی ادامه داد: نیمه دوم باز هم ما تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به راه آهن بزنیم. راه آهن یکی از تیم‌های متمول لیگ ماست و در نیم فصل چند بازیکن شاخص جذب کرده اما ما به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم بازیکن شاخصی بگیریم.
سرمربی گهر خاطرنشان کرد: طی یک هفته گذشته حدود سه چهار کیلومتر را با اتوبوس طی کرده‌ایم. درود به شرف بازیکنان و مردم دورود که مثل بازی گذشته سنگ تمام گذاشتند.
مایلی کهن با اشاره به موج جدیدی که تماشاگران گهر در فوتبال ایران ایجاد کرده‌اند تصریح کرد: این یک موج نو است که امیدوارم ادامه داشته باشد و در سایر ورزشگاه‌ها هم از این رفتارها ببینیم. همه باید به دنبال ارائه فوتبال خاص باشیم و این درسی است که مردم لرستان به خوبی دیکته کرده‌اند و به مردم سراسر کشور القا شده است.
وی با بیان اینکه این برد را به همه لرستانی‌ها به ویژه مردم دورود تقدیم می‌کنم، درخصوص داوری عنوان کرد:‌ عاشق فوتبالم و فوتبال را با همه وجود دوست دارم و می‌خواهم مسائل، داخل زمین رقم بخورد.
مایلی کهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد اینکه علی دایی گفته تیمش از داوری متضرر شده، عنوان کرد: معمولا تیم بازنده باید راهکاری برای فرار از شکست داشته باشد و به نظرم داوری مشکلی نداشت و این‌ها بهانه است.
وی در مورد اینکه سرمربی راه آهن گفته که تیمش تیم برتر میدان بوده گفت: نظر ایشان محترم است اما بازی گویای همه چیز بود. متاسفانه برخی از مربیان فوتبال کشور ما چه می‌برند و چه می‌بازند نمی‌خواهند واقعیت‌ها و ضعف‌های تیم‌شان را ببینند اما در کل گهر در این بازی سوار بر بازی بود.
سرمربی گهر در مورد اینکه چرا قبل از بازی با دایی آشتی نکرده گفت: قرار نبود در این بازی آشتی صورت بگیرد.
وی در مورد تعداد تیم‌های لیگ برتر نیز گفت: برگزاری لیگ با ۱۸ تیم فکر می‌کنم مشکلی ندارد و کاملا طبیعی است. در واقع باید مسئولان به نوعی پیرامون این قضیه و کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر تصمیم‌های بهتری بگیرند و فکر می‌کنم ۱۸ تیم کمترین تعداد تیم برای لیگ برتر ماست.
مایلی کهن احتمال استعفایش از سرمربی‌گری گهر را رد کرد و افزود: از روز اول که آمدم گفتم این تیم مشکل مالی دارد و یک جان دارم که آن را هم در اختیار گهر گذاشته‌ام و اگر قرار بود استعفا دهم هرگز هدایت این تیم را قبول نمی‌کردم. تا موقعی که بخواهند با کمال میل در خدمت گهر هستم.
وی در مورد اینکه حالا که موافقت شده بازی‌های گهر در دورود برگزار می‌شود آیا تمرین‌های این تیم در دورود برگزار می‌شوند یا تهران هم گفت: بازیکنان موقعی که با این تیم قرارداد بسته‌اند در قرارداد آن‌ها قید نشده که باید در دورود باشند. من خودم مشکلی با این قضیه ندارم که به دورود بیاییم اما بعضی از بازیکنان زندگی‌شان در تهران است و شاید با این قضیه مشکل داشته باشند.
وی در پایان با ابراز نارضایتی از محل اسکان این تیم در دورود گفت: تیم‌های آموزشگاهی هم مثل گهر پذیرایی نمی‌شوند و باید در این باره مسئولان تلاش بیشتری کنند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. dam tamam e doroodiha garm

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.