تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

ابراهیم آقامحمدی: استاندارها و مسئولین قبلی به‎منظور توجیه عدم عملکرد مثبت خود، لرستان را ناامن جلوه دادند

  • کد خبر : 16028
  • 11 دی 1391 - 12:24

  به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده خرم‎آباد در مجلس گفت: استاندارها و مسئولین قبلی به‎منظور توجیه عدم عملکرد مثبت خود، لرستان را ناامن جلوه دادند. ابراهیم آقامحمدی  با بیان اینکه در استان به زیرساخت‎ها توجه نشده است، درخصوص عدم رغبت سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در لرستان افزود: دولت‎ها از گذشته تاکنون سرمایه‎گذاری نکردند که امروز زمینه […]

80283935-2846662

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده خرم‎آباد در مجلس گفت: استاندارها و مسئولین قبلی به‎منظور توجیه عدم عملکرد مثبت خود، لرستان را ناامن جلوه دادند.

ابراهیم آقامحمدی  با بیان اینکه در استان به زیرساخت‎ها توجه نشده است، درخصوص عدم رغبت سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در لرستان افزود: دولت‎ها از گذشته تاکنون سرمایه‎گذاری نکردند که امروز زمینه یا بستری ایجاد شود تا بخش خصوصی رغبت به سرمایه‎گذاری کند.

وی با بیان اینکه وضعیت فرودگاه خرم‎آباد بسیار اسفناک است، اظهار کرد: همچنین جاده‎های زمینی استان حادثه‎خیز است و قطعاً افرادی که به فکر توسعه و سرمایه‎گذاری هستند ابتدا استفاده از زمان و سلامت را در نظر می‎گیرند و سپس اقدام به سرمایه‎گذاری می‎کنند که استان لرستان در این راستا با مشکلات جدی زیرساختی اعم از هتل، راه، فرودگاه و راه‎آهن مواجه است.

آقامحمدی با بیان اینکه تخفیفات خاصی برای سرمایه‎گذاران در استان لحاظ نشده است، ادامه داد: متاسفانه مسولان و استانداران قبلی در پایان فعالیت خود در لرستان به‎منظور توجیه کردن عدم عملکرد مثبت خود در استان، لرستان را ناامن جلوه دادند و اگر کسی قرار بود که در استان سرمایه‎گذاری کند با این مهم منصرف می‎شد.

نماینده خرم‎آباد در مجلس با انتقاد از اینکه ۱.۴ درصد بودجه کشور به لرستان تعلق می‎گیرد و از سهم استان به استان‎های دیگر تزریق می‎شود، متذکر شد: همچنین از مجموع ۵۰۰ پرواز کشور یک‎هزارم درصد به استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار بیکاری استان از عدم حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در استان نشأت می‎گیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.